Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Nanna

Zeer goede ervaring! Ik heb meerdere (soms wel dure) kapsalons in Den Haag bezocht maar nooit kreeg ik zoveel tijd en aandacht, en z'n mooie kapsel. En alles met een glimlach!

Ontvangst, sfeer, hygienisch, vriendelijke service

Goed bereikbare plaats in Rijswijk, veel bedrijvigheid, niet duur en goed geholpen

er wordt goed gevraagd en gecontroleerd wat de bedoeling is en ook of je tevreden bent. Zelfs door de controle door een afgestudeerd kapper/-ster verzekerd van een goed kapsel tot tevredenheid, ook... er wordt goed gevraagd en gecontroleerd wat de bedoeling is en ook of je tevreden bent. Zelfs door de controle door een afgestudeerd kapper/-ster verzekerd van een goed kapsel tot tevredenheid, ook over de prijs

Vriendelijk

Leuke ontvangst. Studenten die echt hun best doen.

Jochem

Fijne kappers met oog voor de klant. Luisteren goed naar wensen, er wordt achteraf gecontroleerd en de prijs is top!

Ik kreeg een lekker kopje koffie aangeboden tijdens het wachten.

Prima plek. Studenten worden goed begeleid. De studenten zijn qua knipvaardigheden en verder gedrag nog niet zo professioneel, maar dat is op zich logisch. De prijs compenseert dit en de veel... Prima plek. Studenten worden goed begeleid. De studenten zijn qua knipvaardigheden en verder gedrag nog niet zo professioneel, maar dat is op zich logisch. De prijs compenseert dit en de veel langere tijd van het kappersbezoek.

De begeleiders zijn professioneel en denken mee. Goede locatie ook.

Nancy

Al een aantal jaar bezoek ik naar tevredenheid de NKA. Het kapsel wordt altijd nagezien door de docent, zodat indien nodig er nog een correctie kan plaatsvinden. De tijd en aandacht die vaak... Al een aantal jaar bezoek ik naar tevredenheid de NKA. Het kapsel wordt altijd nagezien door de docent, zodat indien nodig er nog een correctie kan plaatsvinden. De tijd en aandacht die vaak ontbreekt in een kapsalon is bij de NKA wel aanwezig.

Lisa

Ik ben vriendelijk in ontvangst genomen, het bijknippen van de puntjes en het scheren van een uppercut duurden bij elkaar 1,5 uur, dat vond ik wel heel erg lang. De studente was heel vriendelijk en... Ik ben vriendelijk in ontvangst genomen, het bijknippen van de puntjes en het scheren van een uppercut duurden bij elkaar 1,5 uur, dat vond ik wel heel erg lang. De studente was heel vriendelijk en de lengte van m'n haar is mooi behouden!

Prettige ontvangst, haren wassen was ontspannend. Lieve, vriendelijke kapster. Fijn dat je van tevoren duidelijk krijgt hoeveel het gaat kosten.

Op vrijdag 16u afgesproken. De kapster leek al met 1 been in het weekeinde. Volgende keer spreek ik denk ik halverwege de week, kijken hoe het dan gaat!

Fijn dat er nog even gecontroleerd werd hoe het geleverde werk is gedaan, een paar overgebleven lange haren weg gehaald!