Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

M.Nieboer

Vriendelijk, goed luisteren naar de wensen vd klant

Ik heb mijn haar laten knippen op zaterdag 30 September. Ik ben er tevreden over.

Klantvriendelijkheid was zeer hoog. Er werd tijd genomen om goed te kijken welke lengte ik precies wilde met mijn haar en het is ook de lengte die ik in gedachten had.

Piet van den Berg

Ik kom al een aantal jaren, het bevalt dus prima.

Zorgvuldig en netjes geknipt

mooie zaak

M.Smit

Super !

De docenten letten heel goed op .

Ik heb mijn eerste ervaring als zeer prettig ervaren.

Mijn wens en wat ik graag wilde met mijn haar werd goed besproken

Walhain

Ik kom hier al jaren en ga altijd tevreden weg. Gisteren voor het eerst op zeer trage en onervaren wijze geholpen. Ik begrijp dat de kappers nog in opleiding zijn, maar dit was echt heel slecht.... Ik kom hier al jaren en ga altijd tevreden weg. Gisteren voor het eerst op zeer trage en onervaren wijze geholpen. Ik begrijp dat de kappers nog in opleiding zijn, maar dit was echt heel slecht. Het meisje mocht alleen mijn haar recht knippen en de begeleidster zou de laagjes doen. Het wassen van het haar ging al heel stuntelig, maar oké, in de leer. Het recht knippen ging echt millimeter per millimeter waardoor ik na 5 kwartier aangaf wel tijdig weer weg te moeten. Ik werd toen dus een ervaren meisje binnen 20 minuten geknipt. Volledig naar wens!

Meisje wat doorhad dat het te lang duurde na het aangeven heeft het heel goed opgepakt.

Michelle

Eerste keer en was een prima ervaring, ik kom de volgende keer weer.

Beleefde en gezellige studenten ondanks de werkdruk

r.Klijn

Mijn (mooie dikke) haar is volledig verknipt. Ik snap niet hoe ze dit voor mekaar heeft gekregen!

mooie zaak

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Geachte heer Klijn,
Geachte heer Klijn,
Uiteraard vinden wij het jammer te lezen dat u niet geheel tevreden bent over de behandeling in onze salon. Graag zouden wij hierover met u in contact willen komen om dit met u te bespreken en willen u vragen telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan via telefoonnummer 010-411 13 15. We hopen van u te mogen horen!
Team NKA

De studenten mogen niet de leraren roepen met als gevolg dat zij zo min mogelijk willen overleggen met hen en je lang moet wachten totdat de leraar langskomt

Snel aan de beurt