Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Het was geen leuke ervaring

nee

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste heer, mevrouw,
Beste heer, mevrouw,
Uit uw feedback blijkt dat u niet geheel tevreden bent over de behandeling in onze salon. Graag zouden wij hierover met u in contact willen komen om dit met u te bespreken, echter is uw feedback anoniem gegeven. Wij willen u dan ook vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan via telefoonnummer 010- 411 13 15 (keuze 1).
Wij hopen van u te horen!
Team NKA

Helemaal prima, zowel leerling als docent heel attent. Prijs was niet te hoog.

Hey was leuk om iedereen zo aandachtig aan het werk te zien. Er was goede coƶrdinatie en controle. Veel mensen aan het werk en toch geen chaos.

Marcel

Ik had een goede ervaring! Alles verliep min of meer zoals ik me vooraf voorgesteld had.

Er werd goed gevraagd - en daar waar nodig doorgevraagd - hoe ik mijn haar geknipt en gestyled wilde hebben. En dat werd direct ook genoteerd.

Vriendelijke ontvangst. Kapster was erg aardig en heeft goed geknipt.

Er is veel mogelijk, de wens van de klant staat centraal.

Het was bijzonder leuk, mijn eerste ervaring met een afspraak naar mijn wens, geen wachttijd, goede communicatie met de medewerkers en de kapster. Ik mocht fotos aanwijzen, wat mijn kapselwensen... Het was bijzonder leuk, mijn eerste ervaring met een afspraak naar mijn wens, geen wachttijd, goede communicatie met de medewerkers en de kapster. Ik mocht fotos aanwijzen, wat mijn kapselwensen betreft, omdat het soms moeilijk is voor mij
om in het Nederlands mijn wensen uit te leggen ( mijn moedertaal is het Frans ). De kapster was bijzonder profesioneel, maar vriendelijk ... en de prijs is zeer aantrekkelijk.

Goed gevraagd naar mijn wensen en dit laten geschieden. Het was niet druk ( omdat ik de laatste afspraaktijd mocht kiezen ) en ik zat op mijn gemak, niet omsingeld door veel klanten. Desondanks,... Goed gevraagd naar mijn wensen en dit laten geschieden. Het was niet druk ( omdat ik de laatste afspraaktijd mocht kiezen ) en ik zat op mijn gemak, niet omsingeld door veel klanten. Desondanks, voelde ik geen haast om van de laatste klant kwijt te zijn.

Erik Reinders

Goedendag
Mijn ervaring is erg positief en leuk om de nieuwe talenten bezich te zien en de ontwikkeling te volgen.
Kom steeds met veel plezier terug .

Persoonlijke aandacht klant staat in het middel punt vriendelijkheid en een leuk gesprek

Zoals altijd heel goed. Nieuwe studente, dus nog veel hulp nodig en die werd ook telkens gegeven.

Mooi kapsel! Fijne docente.

Erik Reinders

Altijd weer fijn en erg gezellig om geknipt te worden door de Kappers .
Ga er altijd met een plezierig gevoel naar toe .

Je wordt echt gezien als gast en doen hun best!

Danielle

Op zaterdag 2 september ben ik van platina blond naar bruin gegaan en een heb ik een schuine boblijn gekregen.
Ik wil de een nieuw begin, na kanker. Het is super geluk, Dyone bedankt. De...
Ik wil de een nieuw begin, na kanker. Het is super geluk, Dyone bedankt. De collega's en docenten waren super lief.

Het model en de kleur worden precies, zo gemaakt als je vraagt en laat zien via plaatjes