Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

We hebben goede ervaringen met de Nederlandse Kappersakademie. De meiden (en jongens) zijn erg enthousiast en we worden naar tevredenheid geknipt en geverft.

Er wordt goed geknipt. En de kapsels worden goed gecontroleerd voordat we de winkel weer uitlopen.

Vriendelijk en geen afgezaagde verplichte gesprekken, ze vragen vaak. Na of ze het goed doen, ik vond alleen dat het verven iets beter kon toen ik thuis kwam zag je duidelijk dat het niet goed bij... Vriendelijk en geen afgezaagde verplichte gesprekken, ze vragen vaak. Na of ze het goed doen, ik vond alleen dat het verven iets beter kon toen ik thuis kwam zag je duidelijk dat het niet goed bij de randen van het hoofd was gedaan vooral bij het voorhoofd en oren was dit duidelijk te zien en dan schrik je wel even met hoeveel. Je er voor betaald heb, dan had ik het toch misschien beter zelf kunnen doen denk. Ik dan, had een hoop geld bespaard ook nog

Erg vriendelijk je voelt je op j gemak

Fijne zaak en gemotiveerde studenten :)

Enthousiast, nauwkeurig en precies

Els van den Dop, Marcello's Art factory

Ik wordt altijd snel en vriendelijk geholpen, er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en er is constant overleg of ik wel tevreden ben.
De nacontrole door de lerares is ook heel fijn.

prettige open omgeving, waar alle bedrijvigheid te zien is.
Goede stoelen.
Snel aan de beurt.

Ik laat al een tijdje mijn haar knippen bij de kappersakedemie en ik ben tot nu toe altijd tevreden. Wel even ruim de tijd nemen want het kan wel eens lang duren voor je klaar bent.

Vriendelijk personeel. Online afspraak maken.

Prettige professionele sfeer.

Enthousiaste houding van de leerlingen.

Enthusiastic students, supportive supervision

Lex Beneken Kolmer

Was al met al erg gezellig. De 'advies'-vraag is voor mij niet van toepassing. Ik kreeg geen advies; ik had er ook niet om gevraagd.

De kapster die mij hielp knoopte gesprekje aan. Heel plezierig.