Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

Prima, netjes geholpen

uitleg

Roel Pas

Keurig ontvangen, ik kreeg meteen koffie aangeboden. ik ben al vele jaren vaste klant. veel pluspunten: sfeer, prijs, mooie salon, elke keer prima geknipt. Enig nadeel is dat het wat langer duurt... Keurig ontvangen, ik kreeg meteen koffie aangeboden. ik ben al vele jaren vaste klant. veel pluspunten: sfeer, prijs, mooie salon, elke keer prima geknipt. Enig nadeel is dat het wat langer duurt dan bij een "normale" kapsalon. ik heb dat er graag voor over, ga gewoon op een tijdstip dat ik geen haast heb,

ruime en lichte ruimte, prima sfeer onder de leerlingen onderling

Makkelijk online afspraak maken, vrij snel na afgesproken tijd geholpen, intussen iets te drinken gekregen.
goed overleg wat moet gebeuren, daar goed aan gehouden, vriendelijk praatje. extra service : droog fohnen.
ik heb geen haaradvies gevraagd en was niet nodig.

klantgerichtheid

Helemaal prima!

Mooie ruimte, vriendelijke meiden.

Mevrouw A. Toet- van Rijsbergen

Nee

Prima geknipt, goed geholpen.

Toen ik weg ging was degene die bij binnen komst bij de balie stond met pauze. Ik kwam haar tegen ze herkende mij en vroeg of ik tevreden was. Erg leuk dat ze mij herkende en dat zij mij aansprak.

H.Taal

Lekker kalm en geen haastwerk .

Vriendelijk en geen haastwerk.

Brian Sinnema

Ik ga al naar de Kappersakademie sinds ver terug in de jaren '90, toen het nog in Bezuidenhout was. Eigenlijk een consistente klant geweest vanaf mijn 6e levensjaar, nu ben ik 28 en ik ga nogsteeds.... Ik ga al naar de Kappersakademie sinds ver terug in de jaren '90, toen het nog in Bezuidenhout was. Eigenlijk een consistente klant geweest vanaf mijn 6e levensjaar, nu ben ik 28 en ik ga nogsteeds. Altijd naar tevredenheid, eigenlijk!

Lekker simpel systeem, weinig prikkels, ruimtelijke inrichting. Goede studenten ook, de een is iets 'voorzichtiger' dan de ander... Ik ben altijd een enorm voorstander van een rustige ruimte waar... Lekker simpel systeem, weinig prikkels, ruimtelijke inrichting. Goede studenten ook, de een is iets 'voorzichtiger' dan de ander... Ik ben altijd een enorm voorstander van een rustige ruimte waar geen radio aan staat, dit is op elk van mijn bezoeken het geval geweest en ik ben er dankbaar voor. Bovendien is de shampoo van Lóreal (die blauwe, Sensitive) vast in het assortiment, en als m'n shampoo-voorraad weer op is weet ik dat ik nodig weer naar de kapper moet.

Heel goed, en niet duur. De leerlingen zijn vriendelijk en doen erg hun best. Soms duurt het iets langer, maar het resultaat is altijd prima. De leerkrachten controleren alles nog een keer ook.

Vriendelijke leerlingen.