Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Uitstekend, zoals elke keer

Enthousiast ontvangst en aardige kapster

Rik Rispens

Uitstekend, professioneel.

Vriendelijke medewerkers, attent, actieve houding studenten.

Dave

Eerste maal naar de kappersacademie werd zeer vriendelijk ontvangen

Nagenoeg geen wacht tijd en zeer nette ontvangst

Ik ben er voor het eerste geweest, en weet zeker dat ik vaker ga. Ze doen het erg hun best en leggen alles goed uit.

Goede begeleiding

George Ginter

Een klantvriendelijk omgeving met gemotiveerde studenten.

De gemotiveerdheid van studenten en begeleiders.

Mijn ervaring is positief, studente heeft erg haar best gedaan en haar begeleidster was er op de juiste momenten voor aanwijzingen en controle. Fijn dat ik online een afspraak kon maken.

Ik had een behandeling waarbij ik ook mijn haar liet wassen en een verzorgend masker liet inbrengen. Omdat ik de gebruikte shampoo en het masker naderhand kocht, hoefde ik de voor het wassen in de... Ik had een behandeling waarbij ik ook mijn haar liet wassen en een verzorgend masker liet inbrengen. Omdat ik de gebruikte shampoo en het masker naderhand kocht, hoefde ik de voor het wassen in de salon niet apart te betalen. Deze korting gaf de begeleidster van de studente op eigen initiatief, ik had er niet om gevraagd maar vond het wel heel lief.

Kronenburg

Ik ben heel positief over de kappersacademie in Rijswijk. Altijd tevreden de deur uit. De leerlingen zijn aardig en doen hun best. Als er iets gecorrigeerd moet worden wordt dat door de leiding... Ik ben heel positief over de kappersacademie in Rijswijk. Altijd tevreden de deur uit. De leerlingen zijn aardig en doen hun best. Als er iets gecorrigeerd moet worden wordt dat door de leiding gedaan op een prettige manier voor de cursisten.

Als de cursisten in het laatste jaar zitten merk je dat het goede kapsters zijn.

Ellen

Netjes en goede aandacht