Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik kom vaker bij de Nederlandse Kappersakademie voor knippen + verven, dus ik dacht ik ga ook hier heen om mijn haar alleen te laten knippen voor de zomer. Normaal geen probleem bij jullie, maar... Ik kom vaker bij de Nederlandse Kappersakademie voor knippen + verven, dus ik dacht ik ga ook hier heen om mijn haar alleen te laten knippen voor de zomer. Normaal geen probleem bij jullie, maar deze keer werd ik geholpen door volgens mij iemand die nog niet klaar was om klanten te knippen. Ik vroeg om een simpele bob die schuin afloopt naar voren, met laagjes. Dit heb ik vaker bij jullie laten knippen en dat is altijd leuk. Ik heb krullend haar dus ik vroeg of daar rekening mee gehouden kon worden aangezien het op kan krullen. Ik wou mijn haar ongeveer 1/2cm boven mijn schouder. Nu is er eerst gewassen, daarna de bob er in geknipt, die overigens veels te lang is gelaten voor een of andere reden, daarna is er geföhnd.....? Begrijp me niet verkeerd maar wie leert de studenten dat het oké is om mijn haartype droog te föhnen? Dat kan echt niet. Word er niet geleerd dat verschillende mensen verschillende haartypes hebben en donkere mensen hun haar heel snel pluizen en levenloos er uit komt te zien als je het droog föhnt (dus zonder producten?) Normaal wordt mijn haar hier ook geföhnd, na mijn behandeling weliswaar, maar met een speciale föhn, MET producten en er wordt voor gezorgd dat mijn krullen er niet uit worden geblazen. Nou ja, echt belachelijk maar oke. Daarna heeft deze student, dus na het föhnen, de laagjes er in geknipt, wat ik ook niet begrijp. Eindstand zaten er amper laagjes in mijn haar, en degene die er in zaten maakten amper verschil want mijn haar krult, dus je moet echt wat meer er af knippen wil je verschil merken. Het ergste is nog dat de lerares, die na 10 minuten kwam opdraven, zei dat het er goed uit zag. Ik zat daar, met droog, pluizig, futloos, zonder krullen, niet in model gebracht, veelste lang haar, en dat is GOED ? Mijn god.

Ik heb uiteindelijk zelf mijn haar geknipt.

Mijn vorige bezoeken hadden sterke punten want daar was niks mis mee. Ik heb niks goeds te zeggen over dit bezoek.

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Uit uw feedback blijkt dat u niet geheel tevreden bent over de behandeling in onze salon. Graag zouden wij hierover met u in contact willen komen om dit met u te bespreken, echter omdat uw feedback anoniem is, kunnen wij geen verdere opvolging geven. Indien u alsnog opvolging hiervan wenst, kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 070 - 890 0656.
Wij hopen alsnog van u te mogen vernemen!
Team NKA

Zeer klantvriendelijk!
Goed geholpen, alles werd netjes gevraagd het resultaat gecontroleerd door een docent.
Ik ben tevreden en kom zeker weer terug.

klantvriendelijk
Snel geholpen

Het was prima. Lekker goedkoop en mijn vriend en ik waren snel aan de beurt.

De student die mijn haar knipte was een plukje vergeten. Dit heeft de docent uiteindelijk nog bijgeknipt zodat mijn kapsel er toch goed uitzag.

Vriendelijke ontvangst, zelden lange wachttijd als een afspraak gemaakt is. Ik heb een zeer eenvoudig kapsel (kaal) & daar kunnen de leerlingen goed mee overweg.

persoonlijke behandeling

Valery

Snel en vakkundig geknipt!??
Volgende keer weer!

Kwam binnen en werd gelijk geholpen!
(Was toch iets te vroeg)
Fijn!?

Prima, regelmatige klant. En eigenlijk altijd tevreden!

Hartelijke ontvangst door receptie en de betrokken stagiaire en begeleidster.

Je gaat hier niet heen om "even snel" geholpen te worden. Dat weet je van tevoren. Ik ben weer goed geadviseerd en geholpen.

Begeleiding
Enthousiasme

Zeer tevreden

Je krijgt goed advies en de studenten gaan professioneel te werk, zeer tevreden.

Ze gaan service gericht en professioneel te werk.

Altijd een kopje koffie er bij. Vriendelijke mensen.

Melanie Droppert

Fijne ervaring

Goede begeleiding van de studenten en goedkope prijs