Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

Mauricio

Geweldig!

Alles.

Goed, als bij de echte kapper.

Neen

Wederom een erg goede ervaring met goed resultaat.

M van der Zwan

Over het knippen ben ik wel tevreden maar ze zien toch hoe mijn haar zit bij binnenkomst?
Waarom zou ik het anders willen ? Als man hou ik mijn inhammen bedekt, ben dan ook gelijk tien jaar jonger?!

Voor mij is een sterk punt de prijs.

Kom hier al heel veel jaren tot tevredenheid.

zeer goede begeleiding docenten.

H. Christiaans

Zeer goed

Johan

Ik kom er al een paar jaar bijna iedere maand en ik ben uitermate tevreden.

De vriendelijkheid van iedereen

Vriendelijke meisjes. Goede service.

Goede service.

Remco

Leuk om voor de eerste keer bij de Kappersakademie geknipt te worden. En met tevredenheid.

Ontspannen, positieve sfeer

Mijn ervaring is gematigd positief. Ik had meer 'meekijken' van de docenten en het geven van aanwijzingen verwacht.
De docent kwam nu alleen na afloop kijken en 'controleren'. Op sommige...
De docent kwam nu alleen na afloop kijken en 'controleren'. Op sommige vlakken leek de student ook nog niet voldoende kennis en ervaring te hebben. Zo was mijn haar droog en werd het niet voldoende natgehouden tijdens het knippen. Aan het einde werd mijn haar geföhnd terwijl het (te) droog was, hieraan vooraf werd er geen verzorging-/beschermingsproduct aangebracht. Om het verzorgen en afstylen van mijn haar moest ik zelf vragen.