Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Andrea

Het was de eerste keer dat ik hier kwam maar heb het als zeer fijn ervaren

Ze leggen alles netjes uit, geven goede adviezen,vriendelijk personeel,

Rmk

Opzich goed! Flexibel qua afspraken. Het pand is in de zomer warm. Er komt door de grote ramen ook erg veel licht naar binnen.

Flexibiliteit, gastvrijheid.

Ger F. Versteeg

Ik kom sinds de eerste dag dat de Kappersakademie in Rijswijk gevestigd is bijna iedere maand.
Vanaf het begin heb ik het heel prettig gevonden om in de Akademie te komen. Iedereen is zeer vriendelijk en als je een afsprak hebt gemaakt is het wachten maar enkele minuten.

De vriendelijkheid van iedereen die aanwezig is en ook de controle nadat de leerling klaar met je was.

Altijd heel tevreden naar huis

Goede nacontrole van je haar zodat je altijd met een goed kapsel vertrekt

Ik ben redelijk tevreden met de behandelingen die ik krijg bij de salon in Rijswijk.
Ik laat ook mijn wimpers verven en wenkbrauwen epileren. Daar is niet altijd de meeste ervaring in.

Goede sfeer

Ik heb kort haar en ben nu al vier keer geweest. Tot volle tevredenheid.

Goed op de hoogte van de laatste technieken.

Dolores Lopes

Het is een fantastische en een goede professionele personeel . Ik ben hier op vakantie en wanneer ik terugkom in Nederland dan kom ik hier zeker weer terug. Veel succes aan iedereen toegewenst.

sympathie en professioneel.

Dolores Lopes

sympathie en professioneel.

Prima ontvangst, aardige kapster die goed luisterde naar wat mijn wensen zijn. Ben met een prachtig geknipt hoofd de deur uit gegaan