Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

S. Woudenberg

Ik wordt altijd goed en netjes geholpen. Dit keer had ik Lex en ik ben echt zeer tevreden over hem! Draagt zorg voor de klant en is heel netjes en precies

Netjes en gestructureerd

Prima. Zowel de verzorging van het haar als je professionele houding die de leerlingen uitstralen.

De persoonlijke ontvangst.

Theo

Inmiddels al diverse malen te gast geweest bij de kappersacademie . Goed ontvangst en leerlingen die een positieve houding hebben om een goed vak te willen leren. De docent die de regie neemt daar... Inmiddels al diverse malen te gast geweest bij de kappersacademie . Goed ontvangst en leerlingen die een positieve houding hebben om een goed vak te willen leren. De docent die de regie neemt daar waar finetuning gewenst is.

Vriendelijk ontvangst en klantwaardig tegemoetkoming .

Was weer een leuk bezoek. Hartelijk ontvangen en altijd leuk om de studenten aan het werk te zien. Alleen al voor de goede wasbeurt zou ik afspraken maken bij de Kappersakademie, daarnaast ook... Was weer een leuk bezoek. Hartelijk ontvangen en altijd leuk om de studenten aan het werk te zien. Alleen al voor de goede wasbeurt zou ik afspraken maken bij de Kappersakademie, daarnaast ook gewoon goed geknipt voor een suuuuper prijs.

Heerlijk om je haar gewassen te krijgen voor de knipbeurt.
Hartelijk ontvangen.

Zeer goed. Professioneel. Duurt wel wat lang

Standaard krijg je koffie. Je hoeft niet lang te wachten

Ed

Voor de tweede keer langs geweest bij de Kappersakademie. Zeer vriendelijk en netjes geknipt door Lindsey.
Nemen de tijd voor je en de leraren controleren keurig het eindresultaat. Volgende keer zien ze mij weer.

Vriendelijk en aandacht voor de klant.

Sinds ik in Rijswijk woon ga ik hier naartoe en het bevalt uitstekend. Prima werk voor weinig geld en ik help er - hoop ik - de studenten ook nog 's mee.

Henk Folten

Het was mij eerste bezoek aan de academi en ik vond het een zeer positieve ervaring.

Er werd keurig op tijd gewerkt zodat de wachttijd minimaal was.
Alles zier er keurig en verzorgd uit.Ik

Jan Slootweg

Uitstkend

Nee

Linda Huizing

Een warm welkom vriendelijke meiden die je goed uitleggen wat de bedoeling is en een ren prachtig resultaat als gevolg..ik ben er erg blij mee !!!

Goed ontvangst en een warm welkom !!