Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Erg fijn. Je wordt goed geholpen.

Erik Reinders

Mijn ervaring is iedere keer prima en goed

Dat het iedere keer hetzelfde gaat . Plus punt

Marjon

Heel vriendelijke ontvangen. De kapster was erg aardig en kundig. Ben erg tevreden met de behandeling en het resultaat. Aanrader!

Vriendelijkheid. De tijd ervoor nemen, niet gehaast zijn. Goed overleggen met de klant.

klerckx

Je word goed ontvangen.

Trees Luijendijk

Een en al lof voor de dames die de opleiding doen, allemaal even vriendelijk.

Het voorstellen vind ik heel netjes.

Was top! Ik wilde mijn haar graag een stuk blonder en dit is echt supergoed gedaan!

duidelijke organisatie. Het was ook duidelijk wie welke taken had en hoe het allemaal werkte.

Nooit eerder geweest maar zal zeker terug komen.

Er werd goed geluisterd en eventuele suggesties werden duidelijk toegelicht. Ook werd er niks opgedrongen, zoals in mijn ervaring relatief vaak voorkomt. "Alleen de puntjes" betekende nu eindelijk... Er werd goed geluisterd en eventuele suggesties werden duidelijk toegelicht. Ook werd er niks opgedrongen, zoals in mijn ervaring relatief vaak voorkomt. "Alleen de puntjes" betekende nu eindelijk dat ik niet 3 maanden hoef te wachten tot ik m'n haar terug heb ;)

Goed ontvangen.

Heel vriendelijk!

A.R. Bosch

De ontvangst vond twee maal plaats :-)
Na de eerste (Wie bent u... neemt u plaats) kwam er even later een andere dame hetzelfde doen.
Maar waar ik voor kwam: knippen, was prima.

Goede comunicatie met kapster, checkte precies wat ik wilde en werkte zeer geconcentreerd.
In elk geval geen 'flauwekul-gesprekjes' zoals vaak in de kapsalon (heb ik totaal geen behoefte aan).
Vertoonde ook zelfreflectie: bij het tonen van het resultaat in de spiegel (achterhoofd) maakte ik een opmerking over het verloop (tamelijk duidelijke rand) die ze onmiddellijk beaamde (ja, nu zie ik het ook in de spiegel). Prima!

marja mets de korte

Heel goed en zeer goede begeleiding

De begeleiding van de cursisten