Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Jas werd netjes in ontvangst genomen en er werd mij drinken aangeboden.

Kapster kwam zelfverzekerd en kundig over. Durfde docent nog wel vragen te stellen. Over bovenhands knippen.

R.Frölich

Prima ontvangst. Kapsters worden aan cliënten voorgesteld en andersom. Goed besproken wat de wensen zijn, en fijn, dat er ook nog een leidinggevende bij komt voor een beslissing en ook controle..... Prima ontvangst. Kapsters worden aan cliënten voorgesteld en andersom. Goed besproken wat de wensen zijn, en fijn, dat er ook nog een leidinggevende bij komt voor een beslissing en ook controle.. Rustige, beleefde sfeer. Alles ziet eruit als een prima , goed geoliede organisatie.
Ook de zwarte kleding met kleuraccentje komt heel mooi rustig over. Alles is mooi schoon. En er wordt hard geoefend Ieder lijkt precies te weten wat de bedoeling is. Zie je bij sommige leerorganisaties wel eens anders.

Zie boven.

Laura Bonkestoter

Ik had om 9 uur gelijk een afspraak. Toen mij een stoel werd aangewezen kregen de leerlingen nog uitleg. Dit was hoorbaar voor de mensen in de salon. Een aantal leerlingen waren rare opmerkingen aan... Ik had om 9 uur gelijk een afspraak. Toen mij een stoel werd aangewezen kregen de leerlingen nog uitleg. Dit was hoorbaar voor de mensen in de salon. Een aantal leerlingen waren rare opmerkingen aan het maken naar de docent. Ze vertoonden geen respectvol gedrag. Dit zorgde ervoor dat ik me gelijk niet op mijn gemak voelde in de zaak.

De docenten bleven erg vriendelijk en klantgericht.

Mijn ervaring met de Nederlandse Kappersacademie is goed, er is altijd een prettige sfeer.

Wat mij opvalt bij mijn bezoeken aan de Kappersacademie Rijswijk, is dat de studenten leergierig zijn en dat de docenten kennis en passie hebben voor het vak dat ze onderwijzen. Deze combinatie... Wat mij opvalt bij mijn bezoeken aan de Kappersacademie Rijswijk, is dat de studenten leergierig zijn en dat de docenten kennis en passie hebben voor het vak dat ze onderwijzen. Deze combinatie maakt het voor mij heel prettig om een bezoek te brengen in de kapsalon.

Goed en netjes ontvangen.

Goed!

Goede controle door docenten

Prima, gezellige ochtend gehad. Een lange duur voor wat er uiteindelijk gedaan is, heb 3 uur gezeten voor knippen en highlights en lowlights, 20 stuks.

vriendelijk, alles verliep soepel, professioneel, schone en nette omgeving

Debbie

Goede kapsalon, wordt steeds beter met planning.

Kom hier al voor de 6e keer, wordt steeds goed geknipt! En dat voor een spotprijsje...prima!

Karin

De academie was groter dan ik had verwacht. Bij afspraak maken aangegeven dat ik wilde knippen en kleuren maar dat was niet duidelijk waardoor er een andere student moest komen. Knippen ging heel... De academie was groter dan ik had verwacht. Bij afspraak maken aangegeven dat ik wilde knippen en kleuren maar dat was niet duidelijk waardoor er een andere student moest komen. Knippen ging heel goed, kleuren ook alleen had ik gevraagd om een kleur dicht bij mijn eigen haarkleur en dat is iets anders uitgepakt. Het staat mooi maar ik moet er erg aan wennen en ben benieuwd wat de uitgroei doet.

Controles zijn erg goed en ik had een goede student.

G. Kwa

Ik ben 2-3 x geweest om te knippen. Goede ervaring.
ik vind het goed dat de leerlingen zeer beleefd voorkomen hebben naar mij als klant. Dat is heel belangrijk.
er is natuurlijk goed...
Ik ben 2-3 x geweest om te knippen. Goede ervaring.
er is natuurlijk goed verschil te zien of de leerling al bijna is afgestudeerd of net is begonnen, zowel in de mate waarin er zelfstandig kan worden gewerkt, en in de performance, de zelfverzekerdheid van de kappers.