Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Een goede ervaring met de academie.
Een goede ervaring met de academie.
Student vond het alleen heel erg interessant om over haarzelf te praten. Ze heeft mij helemaal niks gevraagd. Wellicht een idee om sociale vaardigheden ook bij te brengen. Ook wanneer je je werk niet optimaal vind, niet tegen ren klant zeggen dat jouw haar geen uitdaging meer is. Oops...

Het opstellen van de checklist

Prima,. Goede service, altijd vriendelijk en gemotiveerd, sociaal en deskundig vaardig personeel.

Zie het voorgaande.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Neen

Gijsbert

Het doort even, maar dan heb je ook wat.

Eenvoudig 0nline afspraak te maken.

I had a pretty good experience at the salon ! Loved the positive vibe !

Pim who cut my hair, was such an energetic person who engaged me in a very pleasant conversation !

Jan Thijssen

Prima! Leerlingen krijgen duidelijk voldoende begeleiding.

Katinka Duiker

Ik ben super geadviseerd, er is geluisterd naar mijn wensen en binnen de marges van mijn portemonnee een behandelplan bedacht. Het resultaat is erg mooi!

Er wordt ruim de tijd genomen voor de klant en de studenten zijn erg vriendelijk en doen echt hun best

Maruschka Smit

Voor herhaling vatbaar . Fleur de leerling die mij geholpen heeft , is erg vriendelijk en legt alles goed uit . Ook het model wat ik graag wilde , heeft ze perfect gedaan . Complimenten Fleur !

Dat er steeds controle is / loopt van de begeleiders

K. Ruygrok

Kom al meer dan een jaar met veel plezier naar de akademie

aardig, vlot en accuraat

Goed geknipt maar duurde al met al erg lang: 2u!

Net onderhouden salon, vriendelijk personeel, nauwkeurig geknipt