Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Alles wordt goed uitgelegd.
Kopje koffie wordt aangeboden
Kosten zijn miminiaal!

De dame die mij hadden geholpen was vriendelijk en het voelde aan alsof ze het vak van kapper al jaren uitoefende.

Men weet waar ze mee bezig zijn

Mijn ervaring is over het algemeen prima.

altijd aardig en vragend of alles goed is

Algemene ervaring is prima, goed geknipt en een leuke meid als kapster

De studenten krijgen veel ervaring mee

Majelle van der blom

Een prettige binnenkomst waar de meiden met begeleiders een rustige maar gezellige indruk maken

Dat er momenteel meiden in de leer zijn die er plezier in hebben en dat ook uitstralen

Ik vond het leuk om mee te helpen in het leerproces van de studenten. Heel fijn is het dat je kapsel gecontroleerd wordt door een docent zodat je zeker weet dat het goed is. Ik werd vriendelijk... Ik vond het leuk om mee te helpen in het leerproces van de studenten. Heel fijn is het dat je kapsel gecontroleerd wordt door een docent zodat je zeker weet dat het goed is. Ik werd vriendelijk ontvangen.

Duidelijke uitleg wat ze gaan doen. Gastvrijheid. Het is niet heel duur en het wordt netjes geknipt. Als je advies wil, dan wordt die ook goed gegeven.

Alleraardigst ontvangen bij de Nederlandse Kappersakademie. Prima geknipt, mijn kapster was niet erg spraakzaam, maar dat vond ik niet erg.

Ik ben erg tevreden

aardig, goed geknipt en naar wens

Goede ervaring zeker voor herhaling vatbaar

Goede en nette uitleg van de kapper (Darren) ... ook mijn 2 jongens gingen tevreden en met een stoer kapsel naar huis.