Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

M'n haar zit erg leuk nu, maar de kapster heeft een grove fout gemaakt die later hersteld is door de docente. Ik zal wel terugkomen omdat ik het een intrigerende ervaring vind.

Hele goede begeleiding van de kapster door de docente. Professionele behandeling van de klant alhoewel iets 'gemaakt' in het geval van mijn kapster.

Hans van Zonneveld

Goede aandacht en gastvrijheid een kop thee gaat er altijd in.
Ook aan de resultaat kant bijna geen opmerkingen hoewel bij thuiskomst
ik nog wel een paar stoppeltjes aan mijn baard voelde.

Vriendelijkheid van de studenten en docenten.

Ik vind het daar gezellig en professioneel. En de sfeer bevalt mij daar ook.

Er wordt geluisterd naar mijn wensen

Mooi geknipt en geverfd

Bea

De leerling bleef positief

Tot nu toe altijd goed geholpen.
Respectvolle behandeling van klant ,student en leerkrachten.

Dit bezoek heel vlot geholpen, goed toezicht van leerkrachten.
Studenten nemen goed voorzichtigheid in acht, leerkracht kan altijd nog herstellen/corrigeren

Ik had een afspraak gemaakt maar moest helaas nog 15 min moeten wachten. Voorheen kreeg ik koffie aangeboden, deze keer niet. De kapster was vriendelijk en heeft geluisterd naar mijn wensen maar kan... Ik had een afspraak gemaakt maar moest helaas nog 15 min moeten wachten. Voorheen kreeg ik koffie aangeboden, deze keer niet. De kapster was vriendelijk en heeft geluisterd naar mijn wensen maar kan nog wel werken aan haar professionaliteit.

Nancy van der Lubbe

Goed, zeer tevreden

Afhankelijk van de student, de eigen creativiteit die wordt ingebracht en suggesties hoe het haar te knippen/kleuren. De aandacht en tijd die aan je wordt besteed tijdens het knippen/kleuren.

Uitstekend!

Gastvriendelijkheid!!