Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ellen Sormani

Het verliep prima en ik ben zeer tevreden over de Kapster.

Goede adviezen en gebruik van goede materialen.

Leuk om te proberen en kwaliteit is prima.

Altijd positief. Mijn haar wordt goed geknipt. Helaas soms wat lang qua duur van de knipbeurt, maar dat neem ik voor lief.

Ik vind de manier waarop de studenten contact met je maken fijn. De studenten worden ook op eennpositieve manier benaderd door de leraren.

Ik ben prima geknipt, sfeer was ook prima, ik kom zeker een keer terug voor een volgende knipbeurt.

Heel vriendelijk, een goed lopende machine, en gedreven studenten.

Arthur

Professionele en klantgerichte kapsalon met vakmensen.

Tijd voor de klant nemen, vriendelijke en professionele benadering.

Prima ervaring. Prima prijs/kwaliteit-verhouding!

De kapster luisterde heel goed naar mijn wensen.

Mijn ervaring met de Nederlandse Kappersakademie is heel goed! Fijne sfeer, goede ontvangst, ik hoef niet lang te wachten, alles loopt op rolletjes en iedereen weet hoe het werkt.

sfeer is prettig, je wordt goed ontvangen, tot nu toe heb ik studenten gehad die goed wisten wat ze aan het doen waren en de feedback van de docent ook prima oppakte (indien nodig).

Geweldig! goed advies gekregen i.v.m. het laten groeien van mijn haar en de tussenliggende kapsels.

Great that students fluently speak English, I felt comfortable even if I don't speak Dutch. Since they are students, it is understandable that cutting takes a little bit longer than usual, but... Great that students fluently speak English, I felt comfortable even if I don't speak Dutch. Since they are students, it is understandable that cutting takes a little bit longer than usual, but personally I am ok with waiting a little bit more :) Honest price, great service.