Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik ben goed en vriendelijk geholpen door een aardige dame.

Jitske

Erg tevreden

Tijd en aandacht voor klant

Vriendelijk en attent geholpen.

Kapster spontaan

Prima samenwerking tussen de lerares en kapster

De studenten mogen wel wat meer lachen en vriendelijk zijn en wat aan hun eigen verzorging doen als kapster. Mijn kapster was wel heel vriendelijk en leuk. ik was niet tevreden met de prijs aan de... De studenten mogen wel wat meer lachen en vriendelijk zijn en wat aan hun eigen verzorging doen als kapster. Mijn kapster was wel heel vriendelijk en leuk. ik was niet tevreden met de prijs aan de hand van wat er op de site stond en wat ik bij mijn eigen kapper kwijt ben. Vervolgens kwamen wij overeen met de behandeling en prijs wat ik voor terugkreeg

Mijn kapster was wel heel vriendelijk en leuk. ik was niet tevreden met de prijs aan de hand van wat er op de site stond en wat ik bij mijn eigen kapper kwijt ben. Vervolgens kwamen wij overeen met... Mijn kapster was wel heel vriendelijk en leuk. ik was niet tevreden met de prijs aan de hand van wat er op de site stond en wat ik bij mijn eigen kapper kwijt ben. Vervolgens kwamen wij overeen met de behandeling en prijs wat ik voor terugkreeg. Dat werd heel netjes en duidelijk uitgelegd en goeie knipbeurt gehad en advies

Heel erg positief!! als altijd!

Perfect

Uitstekend

Zeer open en prettige kapper/ student

Prettig personeel en ervaren toezicht.

Personeel erg lief voor kinderen.

A. Sellis

Prima kapsalon voor een mooi kapsel tegen een scherpe prijs.

Heel professioneel.