Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Knippen en kleuren (van blond naar donker, met ontkleuren)

Student was erg betrokken en enthousiast en ook de docenten. Vriendelijk en beleefd en erg gericht op of alles aansloot op mijn wensen.

Goed geknipt voor weinig geld.

marja mets de korte

Heel erg tevreden

Monique Van Stuijvenberg

Een fijne gelegenheid om je haar te laten behandelen.

Ik ben geknipt door een bijna afgestudeerde studente. Vandaar dat er weinig toezicht nodig was. Danique heeft mij uitstekend geknipt, behandeld en stond erg open voor mijn wensen.

De Kappersakademie is fijn om te bezoeken, ik maak altijd een afspraak via de website en wordt keurig op tijd behandeld. Ik krijg altijd iets te drinken aangeboden, meerdere malen. Er wordt... De Kappersakademie is fijn om te bezoeken, ik maak altijd een afspraak via de website en wordt keurig op tijd behandeld. Ik krijg altijd iets te drinken aangeboden, meerdere malen. Er wordt deskundig geknipt en goed gecontroleerd door de lerares.

De behandeling vin ik heel prettig, ook heel fijn dat altijd gecontroleerd wordt of alles echt naar wens is gelopen.

Goede service, veel tijd en geduld

Vriendelijke gastvrouw

Over het algemeen goed. Het duurt wat langer, maar verder kwalitatief goed geknipt.

Ruby Agniel

Ik heb mijn bezoek goed ervaren. De kapster luisterde heel goed naar wat ik wou hebben. Toen de kapster er even niet uitkwam, hoe ze verder moest, haalde ze er meteen een docent bij, wat ik zelf ook... Ik heb mijn bezoek goed ervaren. De kapster luisterde heel goed naar wat ik wou hebben. Toen de kapster er even niet uitkwam, hoe ze verder moest, haalde ze er meteen een docent bij, wat ik zelf ook heel fijn vond. Het duurde een beetje lang, maar het eindresultaat eas goed.

Goed geluisterd naar mijn wensen en kapster ( student) haalde de docent erbij toen zij zekf even vastliep.