Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prima, goed geholpen; alleen de wachttijd was nogal lang.

Sey

Ik heb een positieve ervaring gehad na mijn bezoek bij de kappersacademie te Rijswijk. Ik ga zeker in de toekomst er vaker naar toe.

De leering studente had haar eigen mening.

Vriendelijk, zorgvuldig, goede kwaliteit

Veel aandacht voor het knip-proces.

Monique van Gilst

Voor het eerst deze locatie bezocht en was aangenaam verrast, mooie ruime zaak, ik hoefde amper te wachten. Alles ging heel vlot en soepel.

De snelheid en goede techniek van de kapster.

Goed. Je wordt goed geholpen met goede adviezen, maar tegelijkertijd staat men open voor je eigen wensen. Ik ben vrijwel altijd erg deskundig geknipt, en het toezicht zorgt er ook voor dat de... Goed. Je wordt goed geholpen met goede adviezen, maar tegelijkertijd staat men open voor je eigen wensen. Ik ben vrijwel altijd erg deskundig geknipt, en het toezicht zorgt er ook voor dat de puntjes op de i worden gezet.

Uitstekend altijd, kom er al jaren

positieve benadering van de studenten door de huidige docente, enthousiast en kundig. Ze geeft complimenten maar ook echt goede inhoudelijke tips/kennisoverdracht. Leerlingen groeien door haar... positieve benadering van de studenten door de huidige docente, enthousiast en kundig. Ze geeft complimenten maar ook echt goede inhoudelijke tips/kennisoverdracht. Leerlingen groeien door haar aanpak.

Prima, zit niet te lang tijdens t haar knippen. Vriendelijk. Wordt wat te drinken aangeboeden

Afspraak is te maken via internet