Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

Martin van der meer consultancy bv

Zeer goed

Heeft haar stinkende best gedaan

Hannah

Een zeer aangename ervaring. De student luisterde goed naar mijn wensen en ze gaf ook goed advies.

De student knipte mijn haar met alle zorg en aandacht. Haar moeite en inzet waardeer ik zeer.

Was mijn eerste keer maar heel leuk. Echte aandacht voor de klant en goed toezicht door de docent. Ik kom terug

Licht en ruimte

Erik Reinders

Ik vind het iedere keer weer een feest om te mogen komen en tips te geven voor aandachtspunten

Bijzonder vaardige leerlingen en weten wat ze willen .

Okee!!

gastvrij.deskundig advies.

Goed geholpen. Werd goed meegedacht.

Studenten zelf laten denken, daarna tips geven.

winnie van sante

Was er voor het eerst en vond het zeer aangenaam,voor herhaling vatbaar.

Aardige mensen,zowel de meisjes als de leraressen,er werd goed naar mijn wensen geluisterd,en de opvolging daarvan was geweldig,ik ging zeer tevreden naar buiten,dank.

Cora de Jong

Het was mijn eerste kennismaking en ik ben bijzonder onder de indruk van de vaardigheid waarmee mijn haar door de eindejaarsstudente werd geknipt. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik zou... Het was mijn eerste kennismaking en ik ben bijzonder onder de indruk van de vaardigheid waarmee mijn haar door de eindejaarsstudente werd geknipt. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik zou haar zeker opnieuw willen bezoeken in de kapsalon waar zij in de toekomst tewerk wordt gesteld.

De professionaliteit waarmee de controle werd uitgevoerd.

Trees Luijendijk

Prettig deskundige begeleiding.