Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Lorraine Driessen

Door dat ik niet het makkelijkste haar heb-dik haar- was de leerling lang bezig met snijden en uitdunnen . Vooral de achterkant koste veel tijd, en heb ik het gevoel dat aan de voorkant daardoor... Door dat ik niet het makkelijkste haar heb-dik haar- was de leerling lang bezig met snijden en uitdunnen . Vooral de achterkant koste veel tijd, en heb ik het gevoel dat aan de voorkant daardoor minder aandacht is besteed.
Dit alles duurde 1.45 min.
Gelukkig had ik die dag wel de tijd.

Mijn ervaringen zijn goed. Er wordt geluisterd naar de klant en het lijkt niet alsof het studenten zijn die er werken. Heel professioneel.

Er wordt geluisterd naar de wens van de klant en een advies gegeven. Meerdere malen wordt tijdens het knippen en kleuren gevraagd of het nog allemaal is zoals je het voor ogen ziet.

Heel goed. Kom er al jaren.

Heb tijdens de behandeling van toezicht niets gemerkt. Na behandeling wel en dat was goed.

Shanty

Helemaal top! Zit lekker dichtbij en iedereen helpt je daar vriendelijk!

Ze raden je goede producten aan en geven uitleg over alles wat je wilt weten, echt super!

Leo de Haan

Was de eerste keer dat ik ben geweest vakkundig genipt na een goed advies, zeer tevreden

Vakkundig geknipt

Anna

Echt prima geholpen. Aardige leerlingen. Alleen het verkooppraatje aan het begin hoeft niet echt van mij

Ondanks dat het leerlingen zijn, gaat alles heel professioneel

De heer M. A. Boot

Deze is goed te noemen. Altijd correct en vriendelijk.

Er is altijd een professionele leerkracht aanwezig die de leerlingen, indien nodig, tips geeft.

Advies gevraagd over een leuk kapsel bij dun haar. Stap van lang haar naar kort haar iets te groot, student snapte dat zelf ook.

Er wordt per klant goed de tijd genomen. Ook goede controle achteraf door de docenten met eventuele kleine verbeterpuntjes.

Super!

Ik vind het heel leuk om door jonge mensen die het vak leren, geknipt te worden! Ze doen het echt super goed!!