Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prima, al had ik niet helemaal altijd het idee dat de studente wist waar ze mee bezig was... + iets betere klant bejegening

Korte wachttijd, lang de tijd per klant

Bhadrika Beumer

Goede ervaring. De kapsters zijn eigenlijk altijd erg vriendelijk en spraakzaam. De laatste keer dat ik geknipt ben (7-7-16) door een meisje dat Dominique heet was het wel net even anders. Ik vond... Goede ervaring. De kapsters zijn eigenlijk altijd erg vriendelijk en spraakzaam. De laatste keer dat ik geknipt ben (7-7-16) door een meisje dat Dominique heet was het wel net even anders. Ik vond haar niet vrolijk, alsof ze ergens mee zat. Ze zei niets, nodigde totaal niet uit voor een klein gesprek. Ik vond haar behandeling ook niet erg klant vriendelijk. Ze heeft mijn haar wel goed geknipt en daar gaat het om.

Vriendelijke behandeling. Kopje thee/koffie, je jas wordt weggehangen en opgehaald. Ik vind het ook schoon genoeg, niet overal haren op de vloer.

Vriendelijkheid en nauwkeurigheid

Vele malen beter dan een degelijke kapsalon in den haag

Ik werd vriendelijk ontvangen en hoefde niet lang te wachten voordat ik geholpen werd. Ik ben geknipt door een zeer aardige jongen die vakkundig te werk ging en niet bang was overleg te plegen met... Ik werd vriendelijk ontvangen en hoefde niet lang te wachten voordat ik geholpen werd. Ik ben geknipt door een zeer aardige jongen die vakkundig te werk ging en niet bang was overleg te plegen met zijn docent. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid van de Kappersakademie en het resultaat. Ik kom graag nog eens terug.

Samen met mijn zoon ben ik bij de Kappersakademie geweest. Ik voor het weer in model knippen van mijn haar en het kleuren van mijn haar. Het was wel even een lange zit, het was druk dus het liep... Samen met mijn zoon ben ik bij de Kappersakademie geweest. Ik voor het weer in model knippen van mijn haar en het kleuren van mijn haar. Het was wel even een lange zit, het was druk dus het liep een beetje uit. Maar al met al zijn we met een tevreden gevoel naar huis gegaan.

De wensen worden goed en uitgebreid doorgenomen. Men neemt er de tijd voor.

n. groot

Snel, goed en goedkoop. goede leerlingen, beleefd en kundig.

Leuke sfeer en fijn geholpen

Heel fijn en vriendelijk geholpen en duidelijk uitgelegd wat ze ging doen en waarom. Er fijn

Veel duidelijkheid en openheid over de prijzen was erg prettig

Mijn dochter (10) is erg leuk geholpen. Ook aan het einde haar haar nog ingevlochten super leuk.