Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Johan vrolijk

Van binnenkomst tot weggaan... helemaal top??

Megan

Geweldig! Mijn haar is mooier geknipt en gekleurd dan dat ik had verwacht. Mooie highlights gezet door Ashley! De volgende keer ga ik hier weer heen :-)

Fijn ontvangst, leuke kapster, professioneel. Als iemand vragen heeft of twijfelt dan kijkt er iemand mee.

Nee

Prima geholpen. Wel duur

Mark Daelmans

Fijn om hier geknipt te worden.

Gezellig druk en Dominique heeft me uitstekend geknipt.

Na het zetten van de permanent , was ik nog ontevreden over het knippen . Ben vervolgens teruggegaan en werd daarna goed behandeld ,mijn klacht werd serieus genomen en juist behandeld .

Sahar

Het was heel erg fijn en mijn kapster, Kelly, was erg vriendelijk en professioneel. Ik heb een hele dikke en volle bos krullen en een gemiddeld kapster vind het toch echt heel erg moeilijk te werken... Het was heel erg fijn en mijn kapster, Kelly, was erg vriendelijk en professioneel. Ik heb een hele dikke en volle bos krullen en een gemiddeld kapster vind het toch echt heel erg moeilijk te werken met mijn haar, maar ze heeft het echt heel mooi geknipt.

De tweede docent die mijn kapster beoordeelde was echt een voorbeeld docent! Ze gaf eerst heel erg positief met complimenten en gaf daarbij ook opbouwend goed aan waar de leerling aan kon werken... De tweede docent die mijn kapster beoordeelde was echt een voorbeeld docent! Ze gaf eerst heel erg positief met complimenten en gaf daarbij ook opbouwend goed aan waar de leerling aan kon werken zonder de leerling af te kraken. In het verleden heb ik dit wel eens zien gebeuren dat een docent het 'werk' overnam op een manier waarbij een leerling onkundig leek terwijl dat echt niet nodig was.

Redelijk

Zeer klantvriendelijk, Goed advies, lekker sfeer, Mooi kapsalon (Rijswijk)

Bij afspraak idd geen wachttijd. Begeleiding is kwaliteitscontrole (voor de klant) en feedback/tips (voor de student) ineen.

Puck van Soest

De student ging ondanks haar jonge leeftijd vakkundig aan het werk. Ze beschreef elke stap die ze uitvoerde, vroeg tot hoe laat we de tijd hadden en liet mij me als klant op mij gemak voelen. Ik ben... De student ging ondanks haar jonge leeftijd vakkundig aan het werk. Ze beschreef elke stap die ze uitvoerde, vroeg tot hoe laat we de tijd hadden en liet mij me als klant op mij gemak voelen. Ik ben blij met hoe ik geknipt ben!