Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

Johan Kooij

Uitstekend tevreden!

Ger F. Versteeg

Ik kom al vanaf het begin dat de Kappersschool in Rijswijk zit en heb mij steeds heel relaxed en goed gevoeld. Alle (leerling) kappers die mij hebben geholpen waren voldoende geschoold om mij een... Ik kom al vanaf het begin dat de Kappersschool in Rijswijk zit en heb mij steeds heel relaxed en goed gevoeld. Alle (leerling) kappers die mij hebben geholpen waren voldoende geschoold om mij een net kapsel te bezorgen.

Super geknipt

goed geknipt precies zoals ik wilde

In een woord: geweldig

Een fijne ervaring! Ik kom zeker terug!

Een hele vriendelijke kapster die precies wist wat ze deed en goed luisterde naar mijn wensen!

Friederike

Vakkundig in het leerproces en afgeleverd resultaat van het kapsel. Gastvrij en open.

Handig om via internet een afspraak te kunnen reserveren.
Ik vind het leuk om óók mee te kunnen leren, zowel van de docent ala van de leerling.

B.G. Carneiro

Uitstekend ervaring!

It was really a good experience with haircut students, first one and will not be the last, for sure. The price is really good and is good that is always someone monitoring the students.

Mijn dochter van anderhalf ging voor het eerst naar de kapper. Na ca 5 minuten de boel bij elkaar gekrijst te hebben ging ze toch rustig iPad kijken terwijl de kapster rustig en zorgvuldig de... Mijn dochter van anderhalf ging voor het eerst naar de kapper. Na ca 5 minuten de boel bij elkaar gekrijst te hebben ging ze toch rustig iPad kijken terwijl de kapster rustig en zorgvuldig de haartjes knipten. Mijn complimenten!

Professioneel , gestructureerd en een duidelijke hiërarchie.

Ze luisteren erg goed naar de wensen van de klant en dragen ideeën aan. De sfeer is goed.

Goed bejegend en goed geknipt.

De 'leerling kapster' kwam professioneel over en vroeg advies aan de begeleiders wanneer dat nodig was. Ik vond het contact prettig.