Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prima, altijd goed resultaat, duurt wat langer vanwege het begeleiden van de studenten, maar dat is logisch en daardoor is het dan ook te betalen.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Vriendelijk personeel

Krystel Becker

Gastvrijheid

Tweemaal geweest intussen voor wassen, knippen en dit bevalt prima!

Prettig

De nadruk op de wens vd klant

E.S.

Altijd erg klantvriendelijk!

Goed toezicht van de docent.

Ik kom al jaren naar de Kappersakademie: goed voor de werkervaring van de leerlingen en goed voor mij.

De begeleiding van de leerlingen door de docenten!

Heel goed.

Iedereen was vriendelijk

Hub

Het was mijn eerste keer dat ik een kappersschool heb bezocht. Jill heeft ervoor gezorgd dat ik in de toekomst terug ga komen om mijn kapsel te laten knipper, liefst door haar.

Een sterk punt vond ik vond ik dat Jill zelf ook haar mening gaf over het kapsel op het moment dat ik erna vroeg. De aanpassing van het kapsel hebben we toen ook geprobeerd en dat zag vele malen... Een sterk punt vond ik vond ik dat Jill zelf ook haar mening gaf over het kapsel op het moment dat ik erna vroeg. De aanpassing van het kapsel hebben we toen ook geprobeerd en dat zag vele malen beter uit dan mijn initieel idee. Wat ik tevens fijn vond is dat stap voor stap werd uitgelegd wat nu ging gebeuren en dat vooraf werd gevraagd aan de kapster wat hun leerpunt van deze knipbeurt was. Top om te zien dat bij iedere knipbeurt een leermoment zit.