Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik kwam aan samen met me vriend en we konden gelijk doorlopen. Kregen ook een plekje naast elkaar. Vervolgens ben ik erg vriendelijk geholpen en goed geknipt!

Zowel student als docent waren erg vriendelijk. Ik voelde mij gelijk op mijn gemak!

Er heerst een goede sfeer

leraressen houden alles goed in de gaten

Prettige sfeer, gemotiveerde jonge mensen die zorgvuldig hun werk doen.

Zie bovenstaande

ed cossee

Uitstekend eindresultaat in combinatie met de prijs , vriendelijke leerlingen en begeleiders , zeer tevreden

prijsverhouding

Het was niet een erg 'duidelijke' ontvangst.
Ik had via internet een afspraak gemaakt, maar aan de tijd waarop ik een afspraak had gemaakt werd niet gehouden omdat er pauze werd gehouden. Het was niet een erg 'duidelijke' ontvangst.
Dit was allemaal een beetje onduidelijk. Leerling was gezellig en deed erg haar best. Vroeg de leraar om tips als ze het nodig had waardoor ik me in veilige handen voelde.

Kapster/leerling was goed en gezellig en de leraren waren altijd dichtbij als er om tips of advies gevraagd mocht worden.

Vrolijke kapsters die gezellig praten

henk joustra

Ik kom al een tijdje bij de kappersacademie, ook toen ze nog in het andere pand zaten, ik ben tevreden.

ik vind het goed zoals het nu gaat.

Gita Houbolt

Je wordt goed geknipt voor weinig geld!

hele vriendelijke kappers die goed naar je wens luisteren

Duurde aanzienlijk langer dan verwacht. Knippen ging goed. Sfeer in de kapsalon is soms wel erg informeel- enigszins is te verwachten, maar er zijn grenzen.

Knippen en kleuren

Goede onderlinge communicatie, met name tussen leerlingen en docenten.