Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Joyce

Mijn eerste bezoek, en voor herhaling vatbaar. Ik vind het zelf heel mooi om te zien hoe kundig de leerlingen omgaan met de klant. Niet bang zijn om aan te geven dat ze dingen moeten vragen ed.

Bijzonder prettig!

Goed advies.

Vriendelijke jongens en meiden

Ik had een kapsel wat verknipt was bij een professionele salon en het meisje wat me hielp heeft mijn kapsel echt gered

Goede ervaring. De studenten worden goed begeleidt en waar nodig is is er ook de ruimte om vragen te stellen als ze het niet weten. Docenten houden ze goed in de gaten.

Vriendelijke meiden en vragen om hulp waar nodig.

Martijn Lenting

Prettige ervaring, alleen wel lang in de stoel gezeten. 1 uur plus een beetje voor een man knippen.

Oog voor detail

Goede ervaring.

De ruimte is mooi en schoon.

Goed! Eigenlijk was het als naar een normale kapper gaan, maar dan dat je hier en daar merkt dat het nog een opleiding is (leerlingen die les voorbereiden op de achtergrond, kapster die nog wat tips... Goed! Eigenlijk was het als naar een normale kapper gaan, maar dan dat je hier en daar merkt dat het nog een opleiding is (leerlingen die les voorbereiden op de achtergrond, kapster die nog wat tips krijgt, etc). Maar dat het een school is merk je niet aan de ervaring (van naar de kapper gaan).

Ik vond het heerlijk dat er een losse sfeer hangt, van jonge studenten die enthousiast aan de weer zijn. Doordat alles gecontroleerd wordt heb ik er ook vertrouwen in dat ik een goed kapsel krijg.

Yesil

Gezellige sfeer, leuk personeel. Wachttijd was perfect alleen duurde de behandeling wel lang.

Shanty

Goed verzorgende kapper, zeker voor iedereen een aanrader!

N.v.t.