Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Professioneel en een fijne ervaring. Ik ga nergens anders meer heen.

Docent let goed op haar studenten en heeft daarnaast een aardige indruk. Mijn student had niet correct geknipt, maar dat werd snel gecorrigeerd door de docent.

IPF

Uitstekend! Ik belde 2 dagen voor Kerst, kon de 24e gewoon terecht. De 24e 's ochtends bedacht ik me dat ik vergeten was te vragen of mijn zoontje ook geknipt kon worden. Weer even bellen: geen... Uitstekend! Ik belde 2 dagen voor Kerst, kon de 24e gewoon terecht. De 24e 's ochtends bedacht ik me dat ik vergeten was te vragen of mijn zoontje ook geknipt kon worden. Weer even bellen: geen probleem. Vervolgens sympathiek ontvangen en prima geknipt beiden. Kan niet veel beter!

Sympathieke lui, knippen goed, zorgvuldige begeleiding door docenten, zeer schappelijke prijs

Ben prima geknipt.

Ontvangst is erg vriendelijk.

hugo

Aardige kapster, luisterde goed en heeft goed haar best gedaan

De behandeling was goed, de kapster was aardig en probeerde een gesprek met mij aan te knopen. Het voelde echter nogal geforceerd. Tevens trok ze enorm hard aan mijn haar elke keer als ze het kamde.

Goede prijs, de controle was grondig en werkte bij wat se student verkeerd had gedaan.

Anjanie

Een hele goede Kappersakademie,klantvriendelijk en profesional heb mijn haren daar laten verven(dip dye rood) voor een 11-jarige vindt ik het een goede kapsalon alles moet op de puntjes perfect... Een hele goede Kappersakademie,klantvriendelijk en profesional heb mijn haren daar laten verven(dip dye rood) voor een 11-jarige vindt ik het een goede kapsalon alles moet op de puntjes perfect zijn

de klantvriendelijkheid!

Prettige omgeving en er wordt goed geluisterd naar de wensen.

De fijne sfeer tussen docenten en studenten