Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Natalie Dumaij

Ik kom hier al een aantal jaren om m'n haren te laten knippen e.d. Ik word altijd heel vriendelijk en netjes geholpen. Ik heb hier alleen maar lof voor!!!

De studentes worden zeer goed begeleid door hun docenten en je wordt er altijd zeer correct behandeld. En gezien het feit dat ik er al een aantal jaar kom is er ook aandacht op het persoonlijke... De studentes worden zeer goed begeleid door hun docenten en je wordt er altijd zeer correct behandeld. En gezien het feit dat ik er al een aantal jaar kom is er ook aandacht op het persoonlijke vlak. Supertevreden!!

Prima knipkwaliteiten, mooie prijs.
Sommige studenten zijn erg ongemotiveerd.

- Het advies van de student (Leonie) die mij knip
- Het tarief

Fijne ervaring

Docenten Letten goed op de studenten tijdens het knippen.

Eva Dorren

Zeer goed! Enthousiaste dame die mij zeer professioneel geknipt heeft.

EsZ

De afspraak plannen ging heel gemakkelijk en in de salon liep het mooi op schema. Samen met de kapster het kapsel besproken en daarna ook nog met de 'lerares'. Helaas is het kapsel veel korter... De afspraak plannen ging heel gemakkelijk en in de salon liep het mooi op schema. Samen met de kapster het kapsel besproken en daarna ook nog met de 'lerares'. Helaas is het kapsel veel korter uitgevallen dan besproken.

Snel geholpen

Paulina de Haan

Mijn ervaringen bij de kappersacademie zijn positief. Bij de kappersacademie voel ik dat ii minder risico loopt dat er iets verkeerd gaat dan bij een normale kapsolon. De begeleiding is doorlopend... Mijn ervaringen bij de kappersacademie zijn positief. Bij de kappersacademie voel ik dat ii minder risico loopt dat er iets verkeerd gaat dan bij een normale kapsolon. De begeleiding is doorlopend alert of alles goed verloppt. De leerlingen weten precies wat zij wel en niet kunnen en mogen doen. Als er maar een beetje twijfel is danbragen zij het na bij de begeleider.

De begeleiding en de attitude bij de leerling.

Rijswijk

Goede vriendelijke ontvangst, niet te lang wachten dmv afspraak online maken, goede verzorging en sfeer.

M van der Zwan

Het duurt wat langer de behandeling, is voor mij geen probleem. Heb meerdere keren gezien dat een hij en een zij daar wat meer moeite mee hebben. Gaven dus commentaar daarop.

Ik blijf terugkomen dus lijkt mij dat ik wel tevreden ben. Prijs is voor mij ook belangrijk.

E Hekel

Ik hadgevraagd of ik om kwart voor 12 vrij was daar ik moest oppassen en er werkt iedere keer gezegd,ja hoor dit red u makkelijk.Helaas was dit niet het geval dus voor mij erg stressen en m'n haar... Ik hadgevraagd of ik om kwart voor 12 vrij was daar ik moest oppassen en er werkt iedere keer gezegd,ja hoor dit red u makkelijk.Helaas was dit niet het geval dus voor mij erg stressen en m'n haar was nog te lang.Gebeld en mocht de volgende dag direct terugkomen prima service ben nu heel blij met m'n kapsel

Er wordt geluisterd naar de wens van de klant,en er is veel toezicht op de leerlingen