Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Joke Wals

Altijd aardige mensen die me knippen , ben al keer of 10 geweest.

soms is er een wachttijd, maar deze keer helemaal niet, precies volgens afspraak.
Er wordt goed geluisterd naar wat je wilt, en er wordt soms iets geadviseerd wat misschien beter is of staat.
Goed toezicht, anders dan dat "men" denkt worden er geen leerlingen vanaf dag 1 op je losgelaten. Ze hebben al bewezen dat ze het kunnen en staan onder toezicht, elke stap/handeling wordt met de docent besproken vòòr ze iets gaan doen.

Goed. Fijn welkom, tevreden over kapsels.
Altijd goed geholpen

Goede sfeer, vriendelijke mensen.
Wordt regelmatig gevraagd of het naar het zin is

Ben heel tevreden wordt goed geholpen en keurig netjes

R. Rispens

Zeer goed. Consciëntieuze leerlingen en begeleiders.

Actieve begeleiding. Inzet leerlingen.

Gusta

Prima!De leerlingen luisteren goed naar je wensen en krijgen goede feedback door de begeleiders!

Uitstekende begeleiding van de leerling

Gisteren korte wachttijd, maar meestal moet ik langer wachten. Fijn dat de jas wordt aangepakt en opgehangen.
Wordt er wel eens met de klant een praatje gehouden?
Dit keer geen...
Wordt er wel eens met de klant een praatje gehouden?
Dit keer geen thee/koffie aangeboden gekregen.

Loyd

Zeer positief. De studenten zijn enthousiast en doen hun werk heel serieus. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Ik ben zeer tevreden

Goed geverfd en geknipt.

Vriendelijke kapsters, mooi resultaat.

Aardig en behulpzaam. Er wordt goed geluisterd naar je wensen. De groep die niet aan het knippen was gedroegen zich niet allemaal professioneel. Als je als klant bij de wastafel bent kan dit storend... Aardig en behulpzaam. Er wordt goed geluisterd naar je wensen. De groep die niet aan het knippen was gedroegen zich niet allemaal professioneel. Als je als klant bij de wastafel bent kan dit storend zijn. Zijn hard aan t lachen en luisterden niet allemaal even goed naar de docent. Het opruimen was rumoerig. Het was duidelijk zaterdag eind van de middag voor die studenten.

Goede ervaring voor een lage prijs

onze kapster deed erg haar best