Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik werd op tijd geholpen, en het resultaat was heel goed.

Ik was heel tevreden over het resultaat

Lucie de Haas

Julia was heel vriendelijk en oprecht geinteresseerd, dus we hebben ook nog gezellig kunnen kletsen. Bovendien kwam ze met opties die ik zelf nog niet had bedacht en waar ik uiteindelijk blij mee ben!

Leuke ervaring!nog niet eerder gedaan maar goed bevallen!

Aandacht voor de klant!!

Ik ben een paar keer geweest. Bewuste keuze. Soms moet je wat langer wachten dat hoort erbij. Al met al vond ik het een positieve ervaring.

Gemoedelijke sfeer. Er is veel aandacht voor omgangsvormen. Kapster stelt zich voor en brengt je naar de kassa.

Fayka

Over het algemeen tevreden over behandeling, werd goed geadviseerd door zowel de leerling als de docent over het kleuren van mijn haar. Helaas had ik alleen om twee uur een afspraak en werd ik pas... Over het algemeen tevreden over behandeling, werd goed geadviseerd door zowel de leerling als de docent over het kleuren van mijn haar. Helaas had ik alleen om twee uur een afspraak en werd ik pas om tien over half drie geholpen. Dat het iets uitloopt daar heb ik uiteraard begrip voor,maar 40 minuten vind ik te lang. Mede omdat niemand ook excuses maakte voor het uitlopen, of dat mij van te voren al werd medegedeeld dat het zou uitlopen

Goede aadacht voor wat ik wilde,goede tips etc

Prima voornamelijk de leerlingen zijn zeer met de klant bezig. Over hoe de docenten tegenover de leerlingen zijn vind ik minder positief

De leerlingen nemen de tijd voor je

Peggy van ham

Heel goede zaak

hele goede aandacht voor je wensen, en vriendelijk, verder een goede kapperszaak
Niet alleen de kappers, maar ook de begeleiders.
steengoed

Erg vriendelijke kapster!

Zonnebloem

Goede service voor een fijne prijs!
Je zit wat langer dan bij de gewone kapper maar al 4x tevreden naar huis gegaan. Ook mijn 5 jarige dochter vond het goed ??

Bij twijfel wordt er om advies gevraagd aan leidinggevende,