Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Op de kappersakademie hangt een gezellige sfeer met leergierige jonge kappers

Goede en veel communicatie tussen student en leraar

Goede, gezellige kapster!

Vriendelijk ontvangen, en aandacht voor de klant.

De vriendelijkheid.

Heel fijn geholpen. Met mooi resultaat. Mooie herfstkleur met grijsdekking En een mooie nieuwe diagonale coupe.

Sympathiek. Professioneel.

Marloes

Zeer goed

Zeer vriendelijk luisteren goed naar wens van de klant.

Patricia Vierhout

Goede en nette service Alles word duidelijk uitgelegd en eventueel met voorbeelden. Alles word rustig besproken. Er word hier de tijd voor je genomen Alles word ook goed gecontroleerd door de... Goede en nette service Alles word duidelijk uitgelegd en eventueel met voorbeelden. Alles word rustig besproken. Er word hier de tijd voor je genomen Alles word ook goed gecontroleerd door de leraressen.

Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Ook schoon Ik kom graag de volgende keer terug

Liane Borst

Wisselend maar over het algemeen tevreden

Goede sfeer vriendelijke benadering service gericht.

Liane Borst

Wisselend maar over het algemeen tevreden

Goede sfeer vriendelijke benadering service gericht.

D. Kolker

Zeer prettige en open sfeer en ik geniet van de jonge leergierige mensen. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en op een prima en fijne manir door de docenten gecontroleerd en waar nodig... Zeer prettige en open sfeer en ik geniet van de jonge leergierige mensen. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en op een prima en fijne manir door de docenten gecontroleerd en waar nodig geholpen. Kortom fijne ervaring

Er wordt goed geluisterd naar je wensen geadviseerd en gecontroleerd door zowel student als docent. Dit ervaar ik als zeer prettig en ik ga hierdoor ook niet met een ontevreden gevoel weg wat mij... Er wordt goed geluisterd naar je wensen geadviseerd en gecontroleerd door zowel student als docent. Dit ervaar ik als zeer prettig en ik ga hierdoor ook niet met een ontevreden gevoel weg wat mij bij reguliere kappers helaas meerdere keren is overkomen.Het gehele kappersbezoek neemt hierdoor wel wat langere tijd in beslag maar dat neem ik voor lief.

Ruth Terbuyken

Mijn eerste keer dat ik hier ben .ik heb het als heel prettig ervaren .Ik kreeg van. Pim de leerling hele goede advisen.Ik ben heel tevreden .

Goed Advies