Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Zeer voldoende

Sikkens

Byzonder goed sinds de jaren in Voorburg al klant

Zeer vriendelijk goede ervaringen

Karin van den Berg

Fijn dat de leerkracht alles controleert.Leerlingen zijn erg aardig en correct naar de klant toe

Geknipte naar wens

Hedy Kamphorst

Energieke omgeving met vrolijke sfeer

Kapster is reeds vakkundig en zeer vriendelijk. Ik krijg energie van de bedrijvigheid. Leuk om al die jonge mensen in opleiding te zien. Locatie is goed heerlijk die ramen. Inrichting goed. Leuke... Kapster is reeds vakkundig en zeer vriendelijk. Ik krijg energie van de bedrijvigheid. Leuk om al die jonge mensen in opleiding te zien. Locatie is goed heerlijk die ramen. Inrichting goed. Leuke mensen

R. Lodenstijn

Ik kwam hier voor de eerste keer om mijn haar op te laten steken. Ik had geen voorbeelden bij me maar wist een beetje wat ik wilde. Ik heb de student de vrije hand gegeven. Ze kwam met ideen en liet... Ik kwam hier voor de eerste keer om mijn haar op te laten steken. Ik had geen voorbeelden bij me maar wist een beetje wat ik wilde. Ik heb de student de vrije hand gegeven. Ze kwam met ideen en liet deze zien. Terwijl ze bezig was vertelde ze wat ze deed en wilde doen. Heel fijn en het resultaat is fantastisch

De studenten kunnen terug vallen op de docent voor advies.

C. Kimmel

Prima al jarenlang. Vriendelijke service en zeer professioneel. Nog nooit ontevreden de deur uitgegaan. Leraressen geven zeer goede begeleiding. Soms iets langere zit maar daar wordt tegenwoordig... Prima al jarenlang. Vriendelijke service en zeer professioneel. Nog nooit ontevreden de deur uitgegaan. Leraressen geven zeer goede begeleiding. Soms iets langere zit maar daar wordt tegenwoordig beter op gelet.

Na jarenlang bezoek weinig ervaring met andere kapsalons. Het voelt goed hier. Professioneel en vriendelijk

De Jong

Goede behandeling gezellige sfeer heel voordelig. Ik kom hier graagl

Gezellige sfeer. Enthousiaste leerlingen en docenten

Leuke kapsalon leuke ervaring perfect geholpen werd goed naar me geluisterd