Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Zeer vriendelijke docenten en leerlingen. Je voelt je er op je gemak en welkom.

Ook hoe ze met jonge kinderen om gaan is echt top.

Zeer kindvriendelijk. Waardoor je van jong tot oud goed behandeld wordt.

Schrijer

Goede ervaring. De dame 'vergat' de aanbieding die ze hadden aan te prijzen. Maar ze was verder kundige en onderhoudend. Wel graag op de site vermelden dat de haren wassen extra kost en hoeveel.

Heldere, goed zichtbare locatie aan hoofdwinkelstraat.

G.oosterwerff

Correcte behandeling

Keurig nette behandeling zeer tevreden

Ik ben fantastische geholpen door een leuke jonge dame, helaas heb ik niet de kleur haar gekregen waar ik om vroeg en vond ik de prijs tamelijk hoog......erg jammer.

Over het algemeen tevreden hoe de kapsalon en personeel bezig was.

Marjoline

Mijn ervaring is 99% goed, dat éne procentje betreft incidentele wachttijden, ook als je zelf een duidelijke afspraak op een vastgestelde tijd hebt gemaakt.

Ik kom er al bijna 10 jaar, met veel genoegen. Het is ontzettend leuk door zoveel jonge enthousiaste mensen geholpen te worden, die het vak nèt en met passie omarmd hebben. Ik krijg er altijd een... Ik kom er al bijna 10 jaar, met veel genoegen. Het is ontzettend leuk door zoveel jonge enthousiaste mensen geholpen te worden, die het vak nèt en met passie omarmd hebben. Ik krijg er altijd een opkikker van.

Leuk en goed geholpen

Die zijn eraf geknipt

Goed geknipt. Houd er rekening mee dat bij de prijs nog de kosten komen van shampoo en vaak ook cremespoeling! Dit staat niet in de prijslijst. Ze kijken watvoor shampoo etc het beste geschikt is... Goed geknipt. Houd er rekening mee dat bij de prijs nog de kosten komen van shampoo en vaak ook cremespoeling! Dit staat niet in de prijslijst. Ze kijken watvoor shampoo etc het beste geschikt is voor je haar. De extra kosten zijn niet heel veel meer, maar ik vind wel dat dit vermeld moet worden. Kapsters zijn nog wel onzeker en moeten wel een en ander leren mbt omgaan met de klant. Bv geen kauwgom kauwen, vragen of het waswater niet te warm of te koud is etc. Ben goed geknipt, het beste is een afspraak te maken omdat het storm loopt.

goed geknipt. Niet heel veel extra tijd kwijt.

Vandaag voor het eerst mijn haar laten knippen. Was nogal sceptisch maar ben nu enthousiast. Geen enkele twijfel meer. Ik kijk uit naar de volgende afspraak.

Vriendelijke ontvangst en nette begroeting door de kapster (Danique) die mijn haar zou knippen. Voldoende toezicht door kundige medewerkers. Goede communicatie, er werd verteld wat er gebeurde en... Vriendelijke ontvangst en nette begroeting door de kapster (Danique) die mijn haar zou knippen. Voldoende toezicht door kundige medewerkers. Goede communicatie, er werd verteld wat er gebeurde en waarom.

Crama

1e keer goed ontvangen kom zeker vaker

Goede adviezen

Ik heb een goede ervaring met de uitgevoerd knipbehandeling

Groot ruim en overzichtelijk met aardig en vriendelijk medewerkers