Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Laura bonkestoter

Fijne kapsalon

Goede begeleiding en iedereen is heel vriendelijk

Een eenmalige bezoekje...

De docenten controleren goed en veel.

Eflin

Ruim overzichtelijk

Heel goed v wat betreft bruidskapsel

Bruidskapsel laten doen en is echt heel erg mooi geworden. Alle gasten gaven me complimenteni over mn haar. Het bleef ook hele dag zitten kortom was echt een. SuccesZe hadden me ook nog opgemaakt... Bruidskapsel laten doen en is echt heel erg mooi geworden. Alle gasten gaven me complimenteni over mn haar. Het bleef ook hele dag zitten kortom was echt een. SuccesZe hadden me ook nog opgemaakt ook mooi en alles in de afgesproken tijd.

Marijke

Heel aardig behandeld kom elke week al 15 jaar

Vriendelijk ontvangen altijd vriendelijk geholpen

Ruud Schoemaker

Sinds jaren altijd positief

Vriendelijk goede ontvangst en goed knipwerk

Marijke wirds

Ervaar het als heel goed en fijn kom er al 15 jaar

Vriendelijk ontvangen goed behandeld door student en docent

Een hele fijne kapsalon

Alles is prima

Ralph konijnendijk

Geweldig Vriendelijke ontvangst professionele adviezen en altijd controle door een ervaren docente. Ik kom uit Voorburg en ben bereidt om 20 minuten te fietsen om hier te komen. Bovendien raad ik de... Geweldig Vriendelijke ontvangst professionele adviezen en altijd controle door een ervaren docente. Ik kom uit Voorburg en ben bereidt om 20 minuten te fietsen om hier te komen. Bovendien raad ik de mensen in mijn omgeving aan om gebruik te maken van de kappersacademie.

De studenten zijn al behoorlijk professioneel. Daardoor moet de opleiding goed in elkaar zitten. Alle studenten zijn vriendelijk.Heel veel complimenten voor de docenten