Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

Goed, en gezellig

De heer Avci

Super goed geholpen

mevrouw Maat

Was voor mij de 1e keer dat ik hier kwam, dus wel spannend. Maar werd heel beleefd ontvangen en voelde direct goed.

Heel beleefd en kwam erg professioneel over

mevrouw Morel

Super goed 👍🏼 eindelijk een. Krullenexpert !

Super 😁 meisje ! Erg betrokken had zelf ook krullen & had hoop tips & trics ! Blij met deze expertise denk dat andere klanten hier ook blij mee zijn!

mevrouw Hoek

Niet positief. Toen ik thuis kwam en nog een keer in de spiegel keek kwam ik erachter dat mijn haar scheef geknipt is. De test van haar twee kanten naar voren en dan kijken of het gelijk is, is niet... Niet positief. Toen ik thuis kwam en nog een keer in de spiegel keek kwam ik erachter dat mijn haar scheef geknipt is. De test van haar twee kanten naar voren en dan kijken of het gelijk is, is niet gedaan. Thuis zag ik dat de ene kant langer is de andere kant. Bij maken van een video voor vriendinnen om te vragen of ik het nou verkeerd zie of het echt zo is ook de achterkant laten zien. Heel duidelijk dat mijn haar scheef geknipt is en een deel langer is en uitsteekt. Zeer teleurgesteld. Ook vooral omdat een docent het controleerde en ik er hierdoor vanuit was gegaan dat het goed was. 17,50 euro weggegooid. Vandaag opnieuw naar de kapper om het recht te laten knippen.

Daarnaast was het wassen ook niet op. Onderkant haar bij schedel en je haarlijn in je nek stopt, die plek is niet meegepakt. Meerdere keren ijskoud water. Stevig inzepen en gevoel van reiniging was er niet.

Niet

mevrouw Strijk

Fijne kapperszaak

Gezellig gaan ze met elkaar om.

heer Schulte

Prettige sfeer!

Rustig en duidelijk

mevrouw Wekker

Goed! Heel blij met mijn nieuwe kapsel. Alles was goed.

Goed geknipt, fijne sfeer in de salon, vriendelijke kapper

Max van der Vorst

Goed, prima kapster

Professioneel en vriendelijk

mevrouw pattipawaej

Het is de 2e keer dat ik hier kom voor permanent en ik ben heel erg tevreden van begin tot eind. Thomas heeft mijn haar super goed gedaan . ik ben er ontzettend blij mee.

Dat er doorgevraagd werd hoe ik mijn haar thuis doe na het wassen. droog ik het natuurlijk of fohn ik, wat doe ik aan verzorging na het wassen (ik laat het natuurlijk drogen en kokosolie... Dat er doorgevraagd werd hoe ik mijn haar thuis doe na het wassen. droog ik het natuurlijk of fohn ik, wat doe ik aan verzorging na het wassen (ik laat het natuurlijk drogen en kokosolie gebruiken). ik vond het heel prettig, hij kon op al mijn antwoorden een aanvullend advies geven: haarmasker .