Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Mevrouw

Ik vind het altijd fijn om geknipt te worden bij de kappersacademie.

Vriendelijkheid en de kwaliteit van het knippen.

mevrouw deGroot

Prettig Goed

Goede begeleiding van de lerares

mevrouw van der vegt

Prima kom er graag

Snel geholpen

mevrouw Bruggeman

Na zeker 10 jaar weer eens geprobeerd en positief verrast.

Kwam bij binnenkomst direct iemand aan.

mevrouw Welling

Top! Ik ben voor het eerst geweest en ben supertevreden. Mooie ruimte, goede kapster in opleiding. Verbazend dat ze in een paar maanden zo goed heeft leren knippen. Leuke, meid, heel sociaal, houdt... Top! Ik ben voor het eerst geweest en ben supertevreden. Mooie ruimte, goede kapster in opleiding. Verbazend dat ze in een paar maanden zo goed heeft leren knippen. Leuke, meid, heel sociaal, houdt goed in de gaten wanneer ze advies moet vragen aan de begeleidend leraar. Ik kom graag terug om mijn haren te knippen bij jullie. Ik heb niet veel geld en dankzij jullie heb ik nu weer een modern kapsel na 2 jaar geen kappersbezoek omdat ik er geen geld voor heb.

Mooie professionele ruimte, schoon. Vriendelijke kapsters en begeleiding. Erg gemakkelijk om een afspraak te maken via internet. En ik werd inderdaad binnen een paar minuten geholpen. En degene die... Mooie professionele ruimte, schoon. Vriendelijke kapsters en begeleiding. Erg gemakkelijk om een afspraak te maken via internet. En ik werd inderdaad binnen een paar minuten geholpen. En degene die mij knipte zat pas sinds september op de opleiding en dan al zo goed knippen. Blij met jullie!

mevrouw Sormani

1ejaars kapster keek niet eens hoe de lerares een folie voordeed.

Lerares ontving mij bij naam

heer Ausems

Kapster student was heel voorzichtig en zachtaardig

mevrouw Atmopawiro

Hartelijk ,zorgzaam en vakundig