Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Hazebroek

Ik ben hartelijk ontvangen en er is goed geluisterd naar mijn wensen.

Er wordt de tijd genomen om te luisteren naar wat jou wensen zijn en zo wordt er samen gekeken naar wat er kan.

mevrouw Kruger

Vriendelijke mensen, heel goed geknipt en eigenlijk alles was top. Ik ben er heel blij mee!

Eigenlijk niet echt want alles wel prima

mevrouw den Heijer

Heel vriendelijk en beleefd.

Zij heel begaan met de klanten,en geven goed advies.

mevrouw Boedhoe

Knippen haar

Vriendelijk&toegankelijk

heer Kranenburg

Gezellige mensen goede service. Alleen is tutoyeren soms qat lastig

Er hangt altijd een goede sfeer

heer Visser

Zeer professionele ervaring, goede focus op goed werk verrichten. Degelijke prijs, al loopt het wel op door alle extra’s. Verwarrend dat mijn kapster werd verteld dat ze het vooraf wassen niet kon... Zeer professionele ervaring, goede focus op goed werk verrichten. Degelijke prijs, al loopt het wel op door alle extra’s. Verwarrend dat mijn kapster werd verteld dat ze het vooraf wassen niet kon overslaan nadat ik had gevraagd om achteraf te wassen. Niet haar schuld natuurlijk. Verder was het resultaat super, maar zat ik wel met alle kleine haartjes aan mijn gezicht geplakt. Bij mij standaard kapster werd dit altijd afgeborsteld aan het einde. Scheelt wat gekietel.

Schone, open sfeer. Professioneel gedrag. Goede sfeer onder de studenten. Samenwerkend met de klant om een goed resultaat te krijgen.

heer den Hollander

Prima, ik kom er vaker, en blijf ook terug komen

Er werd direct contact gezocht, aangewezen waar ik mijn jas op kon hangen en er werd mij iets te drinken aangeboden.
Ook werd ik al eerder geholpen dan de tijd van de afspraak

mevrouw Heijnen

Goedkoop en goed