Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

mevrouw Chedi

Heel goed

Mevrouw

Het knippen en de service waren prima in orde. Alleen de hygiëne laat nogal te wensen over. De knipstoel zat vol met haren van vorige klanten en ook de borstel waarmee ik werd behandeld zal... Het knippen en de service waren prima in orde. Alleen de hygiëne laat nogal te wensen over. De knipstoel zat vol met haren van vorige klanten en ook de borstel waarmee ik werd behandeld zal zichtbaar vol met haar van iemand anders.

Vriendelijkheid

mevrouw Westein

Altijd leuk om door weet een andere student geholpen te worden! Je word op de afgesproken tijd geholpen en de docent neemt altijd de tijd om het kapsel te checken!

Gelijk aandacht

mevrouw Luijten

Her resultaat van mijn haar ben ik erg tevreden. Maar om hier te komen voor alleen knippen heb ik 2 uur 15 in de stoel gezeten en 3 personen mijn haar gedaan. Dit duurt echt te lang. Verder was ze... Her resultaat van mijn haar ben ik erg tevreden. Maar om hier te komen voor alleen knippen heb ik 2 uur 15 in de stoel gezeten en 3 personen mijn haar gedaan. Dit duurt echt te lang. Verder was ze erg vriendelijk en probeerde ze het goed te doen. Volgende keer alleen wat sneller werken.

Cil

Als altijd: goed

mevrouw Groen

Super goed, helemaal blij met mijn nieuwe haar

Gezellig en mooi ingericht, goede service

mevrouw Van den Dungen

Voor mij de eerste keer dat ik hier kwam. Ik werd geknipt door Dani, die net twee maanden bezig was met de opleiding. Ze was enthousiast en naar mijn idee erg precies. Omdat Dani nog geen bangs... Voor mij de eerste keer dat ik hier kwam. Ik werd geknipt door Dani, die net twee maanden bezig was met de opleiding. Ze was enthousiast en naar mijn idee erg precies. Omdat Dani nog geen bangs knipte, deed een docente dat. Ook zij was erg vrolijk. :)

Snel!

mevrouw van zee

Vriendelijk, behulpzaam en ze leveren goed werk, fijn om daar te komen.

er kwam gelijk iemand om mij te ontvangen.

mevrouw Kaptein

Heel erg goed! Ontzettend blij met hoe ik ben geknipt.

Goed geknipt, werd genoeg tijd genomen.

mevrouw Musch

Heel prettig

Je wordt rustig behandeld erg prettig