Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Pas

Uitstekende service voor een goede prijs

vriendelijk en professioneel

mevrouw Jansen

Vriendelijk en goed geknipt.

Docenten zijn altijd aanwezig.

mevrouw Melis

Positief

De leerling dacht goed mee. Was kordaat

heer Alkema

Heel positief

Heel vriendelijk

heer Fillié

Zeer vriendelijke deskundige Aukje. Het was zelfs gezellig om met elkaar van gedachten te wisselen

Vriendelijk

mevrouw Gennep-Bouma

Uitstekende leerlingen en toegewijde lereran

snel, netjes, vriendelijk en beleefd.

mevrouw Bak

Knipbeurt, beviel goed!

Vriendelijke werknemers, professionele uitstraling, op een prettige manier merkbaar dat er nog wel begeleiding is voor de studenten, zodat ook voor de klant duidelijk is dat er niet zomaar wat... Vriendelijke werknemers, professionele uitstraling, op een prettige manier merkbaar dat er nog wel begeleiding is voor de studenten, zodat ook voor de klant duidelijk is dat er niet zomaar wat gedaan wordt.

mevrouw Maas

Fijne kapsalon wordt goed naar je wensen geluisterd en uitgevoerd en het personeel is heel vriendelijk

B
Vriendelijk goede sfeer

mevrouw Groenendaal

Heel fijn!

Vriendelijk personeel

E.

Een ruim opgezette goed georganiseerde kapsalon waar je vriendelijk wordt geholpen. Het was mij niet duidelijk wat het verschil is met een reguliere kapsalon . Dat leidde tegen het einde van de... Een ruim opgezette goed georganiseerde kapsalon waar je vriendelijk wordt geholpen. Het was mij niet duidelijk wat het verschil is met een reguliere kapsalon . Dat leidde tegen het einde van de knipbeurt wel tot onzekerheid bij. Het resultaat is een kapsel dat heel anders is dan ik gewens ben. Ik zou het liefst nog een keer terug gaan voor de finishing touch maar weet niet of dat gebruikelijk is. Mijn gevoel zegt wel dat dat prima zou kunnen. Heel fijn trouwens dat de kalsalon zo goed bereikbaar is per ov. Bij het afstemmen over mijn wensen had ik het idee dat begrepen werd wat ik zei. Maar de uitvoering was in mijn beleving niet in lijn met wat afgesproken was. Ik wilde een kapsel dat rond om mn gezicht valt en aan de zijkanten niet te dik valt. Daarom in laagjes. Er werd vantevoren niet naar de lengte gevraagd rn ook werd niet gevraagd of er geknipt of gesneden zou worden. Het was fijn dat mij gevraagd werd of ik tevreden was. Op dat momemt kon ik feedback geven en dat werd goed opgepakt. Op een gegeven moment heb ik het zelf zo gelaten omdat ik niet te lastig wilde zijn. Tich ind ik het een interessante ervaring en voor mezelf ook een leerervaring qua communicatie. Voor anderen raad ik het niet aan, want je moet er wel een type voor zijn denk ik: goed junnen communiceren over je kapsel en assertief zijn. Bij het fohnen stond de fohn op een extreem hete stand. Ik zou afraden om die stand bij wie dan ook te gebruiken. Eerder aanraden om een zo koud mogelijke fohnstamd te gebruiken. Beter voor huid en haar.

Vriendelijke ontvangst
Goede organisatie
Ruime lichte kapsalon
Duidelijke uitleg over de kosten
Vriendelijke kalster die zorgvuldig te werk ging.