Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Hoos

Zoals altijd, Prima!!

prettige en vriendelijke begeleiding voor de studenten. Krijg de indruk dat dit wel de beste opleiding is die je je kunt wensen als student. Als klant kom ik hier al jaren en ga steeds tevreden de... prettige en vriendelijke begeleiding voor de studenten. Krijg de indruk dat dit wel de beste opleiding is die je je kunt wensen als student. Als klant kom ik hier al jaren en ga steeds tevreden de deur weer uit.

mevrouw Strijk

Vriendelijke mensen

mevrouw Offringa

Een beetje chaotisch en niet al te warm. Het eindresultaat was wel goed.

De docenten zijn super vriendelijk en hebben hele goeie tips voor de studenten.

Sonja de Kruijter

Al jaren verheug ik me op een bezoek aan de NKA in Rijswijk. Prijs/kwaliteit verhouding is prima en door de goede begeleiding van de studenten door de docenten nooit naar huis gegaan met een... Al jaren verheug ik me op een bezoek aan de NKA in Rijswijk. Prijs/kwaliteit verhouding is prima en door de goede begeleiding van de studenten door de docenten nooit naar huis gegaan met een 'mislukt' kapsel

Vriendelijke, goede begeleiding docenten

mevrouw Krikke

Mijn ervaring met de NKA in Rijswijk is heel goed.

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

mevrouw Spreij

Ben heel tevreden

Voor iemand die slechts 4 maanden in opleiding is, was Esther goed bezig.

mevrouw Spruijt

Vriendelijk

Goede check van de docenten

heer Alkema

Gastvrije, vriendelijk, maar docent heeft het erg druk en kan niet altijd alles (bijtijds) corrigeren.

Vriendelijke ontvangst

heer Wams

Suggestie is om leerling eerst aan klant te laten vragen of die tevreden is met het kapsel, voordat de docent erbij wordt gehaald voor een eindbeoordeling. Dan kan de klant bv. nog aangeven of er... Suggestie is om leerling eerst aan klant te laten vragen of die tevreden is met het kapsel, voordat de docent erbij wordt gehaald voor een eindbeoordeling. Dan kan de klant bv. nog aangeven of er ergens nog een klein beetje extra afkan aan de leerling. Ervaring was in het algemeen positief.

Vriendelijkheid, verwijzing naar plek om jas op te hangen en wachtruimte.

mevrouw Woldhuis

Goed!