Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Heins

Uitstekend

Enthousiasme van docent en begeleiding

mevrouw Verhage

Ik kom al vele jaren bij de kappersakademie. Deze keer was ik niet tevreden. Degene die mij hielp vroeg hoeveel ik eraf wilde, toen ik zei in laagjes en dat het niet korter te knippen dan dat het op... Ik kom al vele jaren bij de kappersakademie. Deze keer was ik niet tevreden. Degene die mij hielp vroeg hoeveel ik eraf wilde, toen ik zei in laagjes en dat het niet korter te knippen dan dat het op mijn schouders valt vroeg ze "1 of 2 cm". Ik zei maar 2 cm. Tijdens het knippen ben ik normaal gewend vooruit de te kijken maar nu moest ik mijn hoofd naar haar toe een kwart draaien zodat ze mijn voorkant kon knippen. Het ging allemaal heel vlug en niet secuur. Bij controleren van docent werd door de docent nog veel geknipt waarbij de student inmiddels weg was gelopen om iets te pakken of zo. Bij thuiskomst is mijn haar nog net zo steil en zonder model als voorheen. Tijdens het knippen zei de student niets wat ik persoonlijk niet erg vindt maar kan mij voorstellen dat een ander dit zou kunnen missen, iets van sociaal contact.

ontvangst receptie prima

heer ?ahan

Prachtig

lachend gezicht

mevrouw Middendorp

Docent gaf veel complimenten. Zorgt voor goede sfeer.

mevrouw Melissant

Heel fijn, veel aandacht voor secuur werk.

Goed navraag gedaan over het gewenste Kapsel. Fijn dat mijn kapster ook vraag of andere kunnen helpen als ze er zelf niet zeker over is.

Romy van Buuren

Hele gezellige plek waar ik altijd vriendelijk ontvangen en behandeld wordt. Studenten worden goed en professioneel begeleid door de docenten en de studenten worden in hun kracht gezet en... Hele gezellige plek waar ik altijd vriendelijk ontvangen en behandeld wordt. Studenten worden goed en professioneel begeleid door de docenten en de studenten worden in hun kracht gezet en aangemoedigd om te leren. Krijgen hier ondersteuning voor als dit nodig en/of gewenst is.

Van begin tot eind was de student gefocust en vriendelijk. Deed erg goed haar best en het eindresultaat was perfect.

mevrouw Schults

Ik ben goed geholpen.

Ze denken met je mee

mevrouw Havenaar

aardige leerlingen

mevrouw Heidema

Kom er vaker dus weet waar ik kom

Iedereen wordt heel persoonliik benaderd

mevrouw Baas

Was 2e keer dat mijn moeder kapsalon bezocht. 2e keer was net zo prettig als de 1e keer. We komen zeker terug.

Vriendelijke leerlingen en leraren. Goed navragen wensen voor begin knipbeurt.