Sabine Martin

Vriendelijk en zeer professioneel

Meulemans ghislain

Correct en goede service

Donnes

Voor de tweede keer een trap laten zetten. De eerste keer zeer tevreden.Voor de tweede keer niet tevreden,slechte afwerking.Afwerking komen ze opnieuw doen.Voor de tweede keer afspraak geannuleerd.... Voor de tweede keer een trap laten zetten. De eerste keer zeer tevreden.Voor de tweede keer niet tevreden,slechte afwerking.Afwerking komen ze opnieuw doen.Voor de tweede keer afspraak geannuleerd. Zouden in Oktober komen, ben ik dan al 9 maanden aan het wachten. Jammer dat ik alles al betaald heb. Ben niet tevreden, elke keer ook een verlof dag verloren.

Reactie NEWstairs BE:

Beste mevrouw Donnes,
Beste mevrouw Donnes,
Bedankt voor je feedback. Jammer dat het de 2e keer niet helemaal naar wens is verlopen. Wij nemen de feedback zeker mee om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We wensen je nog veel plezier van beide NEWstairs trappen.
Inge - NEWstairs

Vissers Mario

Vriendelijk,correct,perfecte oplevering

Particulier

Vlotte plaatsing. Gemaakte afspraken werden nagekomen

Luna Rogmans - Vandeweghe

Zeer goede ervaring, heel proffesioneel. Door de afstand nederland-beernem en de verkeersproblemen liep de renovatie 1 dag uit. Maar het is ongelooflijk mooi en proper gedaan. Vriendelijke... Zeer goede ervaring, heel proffesioneel. Door de afstand nederland-beernem en de verkeersproblemen liep de renovatie 1 dag uit. Maar het is ongelooflijk mooi en proper gedaan. Vriendelijke werkmensen en overall super tevreden , we zouden het direct opnieuw doen

Annemie Jongen

Fantastisch werk verricht! Meer dan 100% tevreden!

Nys

De plaatsingsdatum werd 2x gewijzigd, maar verder zeer tevreden. Een dikke pluim in het bijzonder voor onze monteur die wegens ziekte van zijn collega een groot deel van de trap alleen moest... De plaatsingsdatum werd 2x gewijzigd, maar verder zeer tevreden. Een dikke pluim in het bijzonder voor onze monteur die wegens ziekte van zijn collega een groot deel van de trap alleen moest afwerken: heel mooi afgewerkt resultaat, oog voor detail, vriendelijk... en laat bovendien aan het einde van de werkdag de ruimte proper achter.

Rongé Geert

Goede plaatser en snel in orde

Els Quisthoudt

Top firma !