NGAGE

Jens J. Kuipers

Vanaf het eerste moment dat ik PHP Professionels benaderde werd mij veel zoekwerk ontnomen en kreeg ik al snel veel leads waar ik potentieel aan de slag kon. Hoewel ik toen voor een andere kans... Vanaf het eerste moment dat ik PHP Professionels benaderde werd mij veel zoekwerk ontnomen en kreeg ik al snel veel leads waar ik potentieel aan de slag kon. Hoewel ik toen voor een andere kans gegaan ben, bleven Bas en ik in contact. Een paar maanden later pakten we het proces weer op, met hetzelfde resultaat. Dankzij Bas en PHP Professionels zit ik nu op de beste plek die ik mij kan voorstellen.

Bedankt Bas!

Hi Jens,
Wat fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring met ons hebt gehad.
Groetjes van Bas en heel team PHP Professionals!

Binnen een aantal weken een onwijs leuke nieuwe baan gevonden via PHP Professionals. Wybe luisterde goed naar wie ik was en waar ik naar op zoek was. Ook na elk gesprek was het erg fijn om te horen... Binnen een aantal weken een onwijs leuke nieuwe baan gevonden via PHP Professionals. Wybe luisterde goed naar wie ik was en waar ik naar op zoek was. Ook na elk gesprek was het erg fijn om te horen hoe het bedrijf het gesprek heeft ervaren. Uiteindelijk bij een bedrijf terecht gekomen die onwijs goed bij mij past, en waar ik zelf niet snel op was gekomen. Thanks Wybe!

Reactie NGAGE:

Bedankt voor je positieve review. Leuk om te lezen dat je de samenwerking met Wybe als prettig hebt ervaren. Succes met je nieuwe uitdaging :)!
- Team PHP Professionals

PHP Professionals heeft mij goed geholpen met het vinden van een functie die voldoet aan mijn eisen. Het process was vlot en de recruiter was vriendelijk doch doortastend.

Reactie NGAGE:

Bedankt voor je positieve review!
- Team PHP Professionals

Ik heb goede ervaringen. ik werd veel op de hoogte gehouden van veranderingen, en ook als er even geen nieuwe informatie was werd ik daarover geïnformeerd.

Reactie NGAGE:

Bedankt voor je prettige review!
- Team PHP Professionals

My recruiter supported me well.

Reactie NGAGE:

Thank you for your kind review!
Best Regards,
Team PHP Professionals

Professionals in hun vakgebied!

Reactie NGAGE:

Bedankt voor je positieve review!
Groetjes,
Team PHP Professionals

Een prettige samenwerking waardoor ik binnen 3 weken een nieuwe baan heb gevonden.

Hi!
Bedankt voor je positieve review en goed om te lezen dat je de samenwerking als prettig hebt ervaren. Veel succes met je nieuwe uitdaging!
Team PHP Professionals

Het duurde even om iets te vinden maar er is goed geluisterd naar mijn wensen, uiteindelijk een passend bedrijf gevonden.

Reactie NGAGE:

Fijn dat het de tijdsinvestering waard is geworden. Veel succes met je nieuwe uitdaging!

Het is echt heel fijn om samen te werken met Bas van PHP Professionals, hij houdt goed rekening met mijn wensen en leert je echt goed kennen om zo de beste match te vinden.

Reactie NGAGE:

Dank voor de mooie woorden. Fijn dat mijn advies je verder heeft kunnen helpen en heeft geresulteerd in een mooie nieuwe baan.
Bas Koppes

Goed gesprek en goede aansturing

Reactie NGAGE:

Bedankt voor je berichtje, goed te lezen dat je het als fijn hebt ervaren!