NIBE-SVV

De docent was aardig en trok je echt de les in. De locatie voor het examen was heel mooi en ik heb me er goed kunnen concentreren met als resultaat een 7!

Prima te doen, in eigen tijd en tempo. Overzichtelijk en voor mij makkelijk te leren

Jan Leendert

De lesinhoud komt niet geheel overeen met de examenvragen. De antwoorden van aan aantal examenvragen zijn niet terug te vinden in de lesbundel van het NIBE SVV. Die antwoorden zijn wel terug te... De lesinhoud komt niet geheel overeen met de examenvragen. De antwoorden van aan aantal examenvragen zijn niet terug te vinden in de lesbundel van het NIBE SVV. Die antwoorden zijn wel terug te vinden op het algemene internet.

Verder ontdekte ik 2 fouten in de opleidingsbundel die ik ook heb doorgegeven + een fout antwoord in een vraag (ook doorgegeven en die is hersteld.)

Slecht. Sluit totaal niet aan op de examenvragen. Zelfde geldt voor module inkomen. En er wordt niks met je klacht gedaan.

Trea

Ik heb alleen online versie gedaan. Ik krijg niet de memo training mails. En ik zie ook niet waarom dat niet goed gaat.

Deze opleiding is de frustratie van elke adviseur die ik ken binnen onze organisatie. Staat ver van de praktijk. Toetsvragen matchen niet met de lesstof.

Het lesmateriaal (studieboek) sluit niet echt aan op de vragen die op het examen voorbij komen. Er worden vragen gesteld die niet in het boek terug te vinden zijn. Dat is wel merkwaardig te noemen.

Deze opleiding heeft weinig raakvlakken met de inhoud van mijn dagelijkse praktijk als relatiemanager vermogensbeheer.
Alles online gedaan, er waren geen docenten.

Ik vond het examen tov van de proefexamens en de inhoud van de lesstof niet in verhouding. Het examen was een stuk moeilijker.

Aiko

Meer dan €1.100 voor een boekje vol met spel- en stijlfouten is belachelijk.
Amper een paar oefenvragen per hoofdstuk.
Typisch geval: de werkgever betaald toch wel dus we maken het lekker...
Meer dan €1.100 voor een boekje vol met spel- en stijlfouten is belachelijk.
Amper een paar oefenvragen per hoofdstuk.
Typisch geval: de werkgever betaald toch wel dus we maken het lekker duur.