NIBE-SVV

Jeroen Johannes

De training bevat > 90% van de onderwerpen van het jaar daarvoor. Hierdoor komt het over als een herhalingsoefening. Het lijkt mij beter om te kiezen voor (1) het brede spectrum van onderwerpen te... De training bevat > 90% van de onderwerpen van het jaar daarvoor. Hierdoor komt het over als een herhalingsoefening. Het lijkt mij beter om te kiezen voor (1) het brede spectrum van onderwerpen te blijven hanteren en ialleen n te gaan op eventuele veranderingen/actualiteit of (2) te kiezen voor 1 nieuw onderwerp waar dieper op wordt ingegaan.

Weinig afstemming. Wellicht iets om meer op uit te nodigen?

Ik vind, dat een PE opleiding op mijn leeftijd (65) niets meer toevoegt aan kennis. Mijn werk is schade Motorvoertuigen regelen. Info over verkeer vind ik interessant en nuttig. Ik kan mij ook... Ik vind, dat een PE opleiding op mijn leeftijd (65) niets meer toevoegt aan kennis. Mijn werk is schade Motorvoertuigen regelen. Info over verkeer vind ik interessant en nuttig. Ik kan mij ook vinden in een onderwerp over b.v. privacywetgeving maar wat voegt het toe dat ik risicoklasse bij brandpreventie kan nazoeken of belasting uit box 3 uit kan rekenen? Bovendien vind ik dat er veel "instinkvragen" in het examen zijn verwerkt. Is dat om het slagingspercentage te verlagen?

Ik had geen docent. Het examen was anders dan de oefenexamens.

Michaela

Aan de docent heb ik helaas niks gehad. Hij reageerde of laat of helemaal niet terwijl ik echt hulp nodig had. Het examen viel ook heel erg tegen. De stof in het examen is veel moeilijker dan de... Aan de docent heb ik helaas niks gehad. Hij reageerde of laat of helemaal niet terwijl ik echt hulp nodig had. Het examen viel ook heel erg tegen. De stof in het examen is veel moeilijker dan de oefen vragen die je krijgt dus je bent totaal niet goed voorbereid. Ben best ontevreden over de opleiding

Gerhardus Johannes

Met name de oefenvragen en de oefenexamens hebben mij goed geholpen

Ik vond de fimpjes en de cases wel aardig, maar ik kreeg maar bij eentje de antwoorden. Een beetje raar vond ik het. Mijn mede collega's vonden het een rare opleiding.

Gert

De docenten niet mee gewerkt, online gevolgd, maar de stof proefvragen/examens en de werkelijkheid liggen heel ver uit elkaar.
De leerstof vragen over de bijlage's zijn zeer gering terwijl...
De leerstof vragen over de bijlage's zijn zeer gering terwijl examens veel over wordt gevraagd en soms wel heel diep.
Fouten afrondigen in de leerstof en examens zou mijn voorstel idem te werken, dus altijd afronden op hele getallen of alles op 2 cijfers achter de komma.

Lesinhoud online gevolgd, op zich prima, maar uitleg reken vragen vond ik onvoldoende. Studeren naast gezin en volle werkweek ervaar ik als pittig, tis echt goed plannen. Eerste keer voor examen... Lesinhoud online gevolgd, op zich prima, maar uitleg reken vragen vond ik onvoldoende. Studeren naast gezin en volle werkweek ervaar ik als pittig, tis echt goed plannen. Eerste keer voor examen gezakt, dus moet binnenkort nog een keer. De eerste (snelle 1 punts) vragen vond ik niet duidelijk, heb echt alles van a tot z doorgenomen meerdere keren en veel oefentoetsen gedaan, maar de eerste paar vragen kon ik echt niet goed plaatsen van uit de online stof. Daar werd ik onzeker van tijdens examen.

Ik heb de opleiding geheel online gevolgd zonder tussenkomst van een docent. De examen locatie was prima en de communicatie hierover was ook goed geregeld.
Wat ik ervaar met deze WFT is dat...
Wat ik ervaar met deze WFT is dat ik het fijn vind mezelf in deze stof te verdiepen maar dat het weinig raakvlakken heeft met de werkzaamheden die ik dagelijks uitvoer.