NIBE-SVV

Marcel Roland

Ik heb de e-learning gedaan en daarom geen contact gehad met docenten (vraag 1). Ik heb examen gedaan in Assen, maar het viel me op dat je maar 1 beeldscherm daar hebt, Bij meerdere vragen op het... Ik heb de e-learning gedaan en daarom geen contact gehad met docenten (vraag 1). Ik heb examen gedaan in Assen, maar het viel me op dat je maar 1 beeldscherm daar hebt, Bij meerdere vragen op het examen was er sprake van een bijlage. Met 1 scherm moet je daardoor steeds van de vraag naar de bijlage switchen en dat is niet handig. Het werkt verstorend en kost meer tijd/energie. Twee beeldschermen zou dan wel erg prettig/wenselijk zijn (vraag 2)

Marinus Benedictus

De tekst is nogal rommelig opgesteld (dit leert niet zo makkelijk).

Inge

Ik leer altijd heel erg goed. Vooral omdat ik in de praktijk niets met Inkomen doe. Ik vond de aansluiting tussen de theorie en het examen niet goed. Ik had bij Zorg een 10 en bij Inkomen een 6.... Ik leer altijd heel erg goed. Vooral omdat ik in de praktijk niets met Inkomen doe. Ik vond de aansluiting tussen de theorie en het examen niet goed. Ik had bij Zorg een 10 en bij Inkomen een 6. Terwijl ik minstens zoveel geleerd had.
Ik heb geen oordeel over de docent omdat ik van deze mogelijkheid geen gebruik heb gemaakt.
De leeromgeving vind ik geweldig.

Adinda

Ik vind het zeer vervelend dat ik eerst het verkeerde boek heb gekregen. Kan aan mezelf liggen, misschien heb ik me te vroeg aangemeld. Daarna had ik het juiste boek van april 21. Daarna merkte ik... Ik vind het zeer vervelend dat ik eerst het verkeerde boek heb gekregen. Kan aan mezelf liggen, misschien heb ik me te vroeg aangemeld. Daarna had ik het juiste boek van april 21. Daarna merkte ik dat er weer een ander boek was, nl van juli 21. Hierdoor waren er ook 2 digitale versies. Dit was erg verwarrend voor mij. IK heb hiervoor contact gehad en Nibe en duidelijkheid gekregen.

Michael

Ik ben momenteel in een ander werkgebied werkzaam maar wens mijn WFT actueel te houden.

Halve ster bij docent omdat niets invullen geen optie is.
Geen les gevolgd i.v.m. online leeromgeving.

De oefenexamens en oefenvragen vond ik wat beperkt. Mag uitgebreider. Halve ster bij docent omdat niets invullen geen optie is.
Geen les gevolgd i.v.m. online leeromgeving.

De oefenexamens en oefenvragen vond ik wat beperkt. Mag uitgebreider.

Dit merkte ik ook aan collega's sommigen hebben extern oefenexamens gekocht om maar vragen te oefenen met de angst om te zakken.

Een opleiding aanbieden kan geen verdienmodel zijn m.a.w. mensen die moeite hebben met de stof extra laten investeren in extra lesmateriaal. Dit behoort onderdeel van het opleidingsprogramma te zijn. (geen veroordeling of intentie hiertoe).

Tip:
Geef 3 oefen examens vrij.
Eerst 1, wanneer deze met X% of hoger is afgesloten een 2e examen vrijgeven, ook hier bij X% score examen 3 vrijgeven...

Lesinhoud sluit niet echt aan op de praktijk. Veel onderwerpen waaronder zorgverzekering wordt te diep op ingegaan. Zou niet onder de WFT basis moeten vallen.
Jammer dat je de oefenexamens...
Jammer dat je de oefenexamens niet kan uitprinten zodat je alle vragen bij elkaar hebt. Hiervan leer je het meest.
Graag zou ik bij een onderwerp gelijk een aantal vragen zien. Dit leert makkelijker.

Ik vind de lesstof onvoldoende aansluiten op het examen. Examen vraagt veel meer diepgang en werkt veel meer met bijlages. Uw stof vind ik slecht herkenbaar tijdens het examen. Ik vind E-connect en... Ik vind de lesstof onvoldoende aansluiten op het examen. Examen vraagt veel meer diepgang en werkt veel meer met bijlages. Uw stof vind ik slecht herkenbaar tijdens het examen. Ik vind E-connect en memotrainer rommelig en onoverzichtelijk en lastig om te activeren en slecht te volgen in welke volgorde je nu wat moet doen. Ik hoor dit ook heel veel van collega’s.

Tilly

Ik heb de opleiding online gevolgd. Als ik vragen had of niet in mijn digitale omgeving kon heb ik teelfonisch contact gehad. Daar werd ik uitstekend geholpen.