NIBE-SVV

(Geen docenten gehad, dus daardoor geen sterren gegeven)
(Geen docenten gehad, dus daardoor geen sterren gegeven)
Opleiding zat goed in elkaar, online en leerboekje. Helaas is merendeel van de leerstof niet van toepassing in de beroepspraktijk wat het leren ontmoedigt en bemoeilijkt. Het oefenexamen wordt aangegeven dat het overeenkomt met het echte examen, dat is helaas niet waar. De vraagstelling is totaal anders en examen zelf bevat zoveel meer leesstof en bijlages dat daar soms niet doorheen te komen is. Ook worden er vragen in het oefenexamen gesteld die totaal niet van toepassing zijn en voor een ander wft module bedoeld zijn, dit geeft verwarring en stress.

Henrico

Als aanvulling op online training. het programma dat jullie gebruiken om de lessen online te volgen is echt vreselijk. onwerkbaar en niet prettig. de locatie aan de Daltonlaan in Utrecht daarentegen... Als aanvulling op online training. het programma dat jullie gebruiken om de lessen online te volgen is echt vreselijk. onwerkbaar en niet prettig. de locatie aan de Daltonlaan in Utrecht daarentegen is perfect!

Judith

Ik heb geen contact gehad met de docenten. Ik kan ze dus niet beoordelen. De online omgeving werkt wel, maar er is maar een set vragen. Dat is erg weinig. de teksten zijn naar mijn smaak met teveel... Ik heb geen contact gehad met de docenten. Ik kan ze dus niet beoordelen. De online omgeving werkt wel, maar er is maar een set vragen. Dat is erg weinig. de teksten zijn naar mijn smaak met teveel woorden en niet scherp genoeg geschreven. Wat is nu werkelijk de essentie? De aanvullende faciliteiten bij het oefenen komen niet tot hun recht bij maar een set vragen. Laat het dan weg of laat de cursisten kiezen voor een aanvullende set vragen, zo gewenst tegen betaling, zodat de oefenomgeving nut heeft.
Ik vond het wel prettig dat er links in zaten naar de onderliggende informatie. Zo kon ik zelf gemakkelijker terugvinden wat niet helder werd uit de leerteksten.

Lilian

Ik vond de training en dan met name de oefenvragen niet aansluiten op het examen. De examenvragen waren zo anders dan de oefenexamens. Ik hoorde dat er wel opleidingen zijn die oefenvragen hebben... Ik vond de training en dan met name de oefenvragen niet aansluiten op het examen. De examenvragen waren zo anders dan de oefenexamens. Ik hoorde dat er wel opleidingen zijn die oefenvragen hebben die wel overeenkomen met het examen.

Inge

Ik heb geen mening over de docent. Ik heb geen gebruik gemaakt van die mogelijkheid. Ik vind het vervelend dat sommige artikelen wel in de digitale leeromgeving staan maar niet in het studieboek. Ik... Ik heb geen mening over de docent. Ik heb geen gebruik gemaakt van die mogelijkheid. Ik vind het vervelend dat sommige artikelen wel in de digitale leeromgeving staan maar niet in het studieboek. Ik leer het liefst uit het boek i.c.m. de Memotrainer.
De tijdsduur die ervoor staat vind ik te kort. Ik heb meer tijd nodig vooral omdat ik niet dagelijks met Zorg werk.

Julia

- Ik wil beginnen dat met dat het ondertussen bijna 4 maanden geleden is dat ik het examen heb afgelegd. Onlangs lijkt mij niet helemaal het juiste woord.
- Ik heb 1x een docent gesproken, dit...
- Ik heb 1x een docent gesproken, dit ging over het nieuwe adres waar het certificaat naar toe gestuurd moest worden i.v.m. verhuizing. Een oordeel over de docent(en) heb ik niet. Dit cijfer zet ik in het midden.
- De online omgeving is prima, maar wel lastig om te installeren en in te loggen op de telefoon. Dit kan makkelijker.
- De opleiding sluit in grote lijnen wel aan met de praktijk. Toch geen 5 sterren, omdat het voor mij weinig bruikbaar is.

Ik kreeg vragen in het examen die NIET in de stof werden behandeld.