NIBE-SVV

Marieke

Deze cursus is een van de weinige cursussen die aansluit bij mijn dagelijkse praktijk. Ik vond de inhoud dan ook erg nuttig en ik vond het ook gemakkelijk toe te passen. Onze docente, Machteld... Deze cursus is een van de weinige cursussen die aansluit bij mijn dagelijkse praktijk. Ik vond de inhoud dan ook erg nuttig en ik vond het ook gemakkelijk toe te passen. Onze docente, Machteld Stilting, is erg praktisch ingesteld, toegankelijk en kundig. Dat maakte dat ik met veel plezier naar de cursusdagen kwam!

Ik heb de opleiding online gevolgd dus ik had geen locatie waar ik na toe hoefde. En ik heb ook geen gebruik gemaakt van de docent. Opleiding was online makkelijk te volgen.

Ik heb vrijwel geen contact gehad met een docent ; ik studeerde zelfstandig,
Ik heb vrijwel geen contact gehad met een docent ; ik studeerde zelfstandig,
NIBE is een zeer goede organisatie. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Ik doe de PE altijd via NIBE en zal dat zeker blijven doen. TOP.

Paul

Online leeromgeving handig in gebruik. De mobiele app is perfect.
Docent maar 1x gesproken dus moeilijk te oordelen

Barry

Al met al een interessante opleiding, heb hier zeker wat aan in uitvoering van mijn dagelijkse werk. Qua feedback: vraagstelling in deel-examens is soms wel misleidend en lijkt soms eerder een... Al met al een interessante opleiding, heb hier zeker wat aan in uitvoering van mijn dagelijkse werk. Qua feedback: vraagstelling in deel-examens is soms wel misleidend en lijkt soms eerder een examen Nederlands dan dat dit gaat over betalingsverkeer, de beschrijving van de eindopdracht kan ook duidelijker.

Bianca

Prima. Wel aandachtspunt dat je beste opleiding direct kunt doen zodra beschikbaar. Anders kan informatie achterhaald zijn.

Daphne

De training was een e-learning. De oefenvragen mogen wel uitgebreider, daarnaast ook meer en beter oefenmateriaal m.b.t. sommen maken en werken met bijlagen. De bijlagen tijdens het examen bestaan... De training was een e-learning. De oefenvragen mogen wel uitgebreider, daarnaast ook meer en beter oefenmateriaal m.b.t. sommen maken en werken met bijlagen. De bijlagen tijdens het examen bestaan uit meer pagina's en info. Ik miste oefenmateriaal m.b.t. de zorgsommen, denk aan klant heeft pakket A en heeft een aandoening ..wat krijgt zij vergoed. Deze oefenvraag miste in de leerstof maar kwam wel op het examen. Veel moeten uitrekenen / veel sommen gehad op het examen.

Bülent

Prima cursus. Goed om op eigen tempo online te kunnen maken.
Stof komt wel veel overeen met het voorgaand jaar. Wellicht niet noodzakelijk om ieder jaar te toetsen.

De vragen zijn wel heel vaak hetzelfde. Meer variatie / afwisseling zou prettig zijn. Of misschien vragen per onderdeel / hoofdstuk.