NIBE-SVV

Duidelijk theorieboek en e-learning. Ik besteed ongeveer 3x zoveel tijd aan studeren en voorbereiding dan de opleiding aan geeft. Na het volgen van deze wft ben ik weer helemaal bij op de... Duidelijk theorieboek en e-learning. Ik besteed ongeveer 3x zoveel tijd aan studeren en voorbereiding dan de opleiding aan geeft. Na het volgen van deze wft ben ik weer helemaal bij op de actualiteiten. Prima zo.

René Lambertus Maria

Het is goed om periodiek de algemene kennis weer te actualiseren. Niet alle onderwerpen sluiten aan op de dagelijkse praktijk binnen mijn vakgebied.

Pieter

Het on line volgen van een opleiding is zeer prettig. Je kan je eigen schema en tijdsplanning maken.

Wolly

Bij de vraag over de docenten ook 5 sterren gegeven hoewel ik een online opleiding volg.

Antonius Adrianus Martinus Wilhelmus

Opleiding is helemaal goed. Vooral de drills vind ik erg prettig.

Dirk

Had mij opgegeven voor opleiding per 1 feb 21. Docent zou voor aanvang cursus telefonisch contact opnemen. Nooit iets gehoord! Had ook papieren boek erbij besteld. Deze doorgenomen en nu wil de... Had mij opgegeven voor opleiding per 1 feb 21. Docent zou voor aanvang cursus telefonisch contact opnemen. Nooit iets gehoord! Had ook papieren boek erbij besteld. Deze doorgenomen en nu wil de examentrainingen digitaal volgen maar nu blijkt er geen opleiding meer beschikbaar te zijn. Echt waardeloos.